افزایش ۲ برابری زباله‌های عفونی بعد از کرونا/ تحویل ۷۰ درصد زباله‌ها بدون کم‌خطرسازی

مدیر پسماندهای پزشکی شهرداری تهران با اشاره به اینکه 25 درصد زباله های عفونی کشور در تهران تولید می شود ، خاطرنشان کرد: با گسترش تاج ، میزان زباله های عفونی تولید شده در مراکز درمانی دو برابر شده است.

به گزارش روابط عمومی پدرام پور نصر در مورد بیمارستان ها و زباله های عفونی کرونا: “با ظهور کرونا ، مقدار زباله های عفونی در بیمارستان ها افزایش یافته است ، اما متأسفانه بیمارستان ها به دستگاه های خطرناک متصل نشده اند و این تنها بخشی از زباله های عفونی در بیمارستان ها را کاهش می دهد. .

وی خاطرنشان کرد: 4000 مرکز تولید زباله های عفونی در تهران برای جمع آوری زباله با شهرداری قرارداد بسته اند. و در محل دفن زباله آرادکوه. “مراکز بهداشتی را دفن کنید.

پور نصر ادامه داد: “متأسفانه هنگام حمل زباله ، مانیتورها و دوربین های نصب شده بر روی کامیون های زباله مشاهده می کنند که 70٪ زباله کاهش نیافته است و سال گذشته شهید رضا حصاری ، اپراتور ، در جمع آوری زباله های بیمارستان کار می کرد بخش سازمان مدیریت پسماند شهرداری. “تهران (اولین شهید سلامتی) بر اثر ویروس کرونا درگذشت.

مدیر پسماند پزشکی شهرداری تهران ادامه داد: سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران در اردیبهشت ماه امسال روزانه 127 تن پسماند پزشکی را جمع آوری کرد و طبق آمار در آوریل امسال 3100 تن پسماند عفونی جمع آوری شد که 1600 تن بیشتر از آوریل سال گذشته افزایش یافته است.

وی گفت: “هنگامی که کرونا سال گذشته ظاهر شد ، سازمان مدیریت پسماند شهرداری وسایل نقلیه ناوگان زباله های عفونی را به روز کرد و وسایل نقلیه ناوگان اکنون دارای یک مخزن فولادی ، عایق بندی شده و فلاش کامل بودند ، و روند نظارت بر وسایل نقلیه و بارگیری آنها با دوربین . “آن زمان ما مورد توجه قرار گرفتیم.

انتهای پیام

خروج از نسخه موبایل