بررسی کامل آبمیوه گیری قرمز اسمگ نمایندگی اسمگ

معرفی آبمیوه گیری قرمز اسمگ

آبمیوه گیری قرمز اسمگ یکی از محصولات بی نظیر برند اسمگ به شمار میرود. این مدل آبمیوه گیری اسمگ، با طراحی بی نظیر و عملکردی فوق العاده یکی از بهترین آبمیوه گیری های بازار محسوب می شود. به این دستگاه آبمیوه گیری اسمگ، آبمیوه گیری مدل SJF01 نیز گفته می شود. این آبمیوه گیری ویژگیهای منحصر بفردی دارد که سبب تمایز آن از سایر آبمیوه گیرهای موجود در بازار شده است. جهت آشنایی با ویژگی ها و مشخصات این محصول بی نظیر تا انتهای مطلب با ما همراه باشید.

ویژگی های بی نظیر آبمیوه گیری اسمگ

جداشدن راحت قطعات جهت شستشو و تمیز کردن، وجود گارانتی معتبر، صدای فوق العاده کم، پایه های ضد لغزش، وجود موتور قدرتمند 800 واتی و مصرف کم انرژی از دیگر ویژگیهای دستگاه آبمیوه گیری قرمز اسمگ محسوب می شوند.

سایر ویژگیهای منحصر بفرد این مدل آبمیوه گیری

 علاوه بر ویژگیهای اشاره شده، آبمیوه گیری قرمز اسمگ دارای ویژگی هایی است که فقط در این مدل دیده می شود. در ادامه به این ویژگیها اشاره خواهیم کرد.

کاربرد این محصول

این مدل آبمیوه گیری بر خلاف سایر مدلهای موجود در بازار تک کاره است. به عبارت دیگر امکان استفاده از این دستگاه به عنوان آسیاب و یا میکسر وجود ندارد، اما به دلیل داشتن موتور قدرتمند امکان آبگیری هر نوع میوه ای با این دستگاه وجود دارد.

 مزایای استفاده از آبمیوه گیری قرمز اسمگ

استفاده از آبمیوه گیری قرمز اسمگ در مقایسه با سایر آبمیوه گیری ها، مزایای زیادی دارد. جهت آشنایی بیشتر با مزایای بی نظیر این محصول در ادامه به معرفی این مزایا خواهیم پرداخت.

مزایای خرید دستگاه آبمیوه گیری اسمگ

کیفیت جنس این دستگاه

یکی از ویژگیهای مثبت دستگاه آبمیوه گیری قرمز اسمگ، جنس آن است. در ساخت بعضی از قطعات این دستگاه از پلاستیک استفاده شده است. همین امر موجب شده که این دستگاه وزن بسیار کمی داشته باشد. لازم به ذکر است که پلاستیک استفاده شده در ساخت این دستگاه آبمیوه گیری، یک پلاستیک معمولی نیست. پلاستیک استفاده شده از جنس تریتان است. این نوع پلاستیک مقاوم ترین نوع پلاستیک در برابر ضربه است. علاوه بر این، پلاستیک استفاده شده در ساخت قطعات این آبمیوه گیری، فاقد BPA است. وجود این ماده سبب ایجاد بیماریهایی برای انسان می شود. با توجه به ویژگیهای اشاره شده به جرات می توان گفت که آبمیوه تهیه شده کاملا سالم است. لازم به ذکر است که جنس صافی های دستگاه از یک نوع استیل درجه 1 ساخته شده اند.

طراحی بدنه آبمیوه گیری قرمز اسمگ

از دیگر مشخصات آبمیوه گیری قرمز اسمگ، طراحی بی نظیر بدنه آن است. افرادی که علاقه زیادی به سبک کلاسیک و لوکس دارند، خرید این مدل آبمیوه گیری به آنها توصیه می شود. رنگ قرمز و براق این آبمیوه گیری در زیبایی دو چندان آن موثر است. ست کردن این رنگ آبمیوه گیری با سایر محصولات قرمز رنگ اسمگ، رنگ و لعاب ویژه ای به آشپزخانه شما خواهد داد.

خروج از نسخه موبایل