حضور وزیر نیرو در کمیسیون کشاورزی مجلس

رئیس کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست شورای اسلامی با اشاره به حضور وزیر نیرو در جلسه امروز این کمیسیون گفت: در جلسه امروز سازمان های متولی مانند وزارت نیرو ، وزارت جهاد کشاورزی، وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح منصوب شدند، سازمان حفاظت محیط زیست و همه دستگاه های ذیربط با هم همکاری خواهند کرد تا بتوانیم آب مورد نیاز دریاچه ارومیه را تا مرحله بهبود.

به گزارش روابط عمومی، محمدجواد عسکری، رئیس کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و اقلیم شورای اسلامی شورای اسلامی در نشست خبرنگاران ضمن تشریح جلسه این کمیسیون که در سال 1396 برگزار شد. با حضور علی اکبر محرابیان وزیر نرو گفت: دریاچه ارومیه دغدغه مردم، نمایندگان و دوستان است، محیط زیست است، باید آن را احیا کنیم و همه دستگاه ها باید در این زمینه اقدامات لازم را انجام دهند.

وی با بیان اینکه وزارت نیرو برای احیای دریاچه ارومیه اقداماتی انجام داده است و از اقدامات انجام شده در گذشته نیز بازدید داشته ایم، گفت: سازمان حفاظت محیط زیست و همه دستگاه های ذیربط با هم همکاری خواهند کرد تا بتوانیم امکانات لازم را فراهم کنیم. آب برای مرحله احیای دریاچه ارومیه.

عسگری گفت: هفته آینده به همراه مسئولان وزارتخانه های نیرو، جهاد کشاورزی، دفاع و سازمان محیط زیست بازدیدی از اقدامات انجام شده در زمینه احیای دریاچه ارومیه خواهیم داشت و پس از آن اقدام به برگزاری جلسه خواهیم کرد. با حضور دستیاران رئیس جمهور تشکیل می شود.ماموریت ها متناسب با نیاز واقعی تعیین می شود.

پیام پایانی

خروج از نسخه موبایل