عمومیکسب و کار ایرانیان

راد پمپ خانگی

رادپمپ با بیش از 20 سال سابقه در سال 1369 به ثبت رسید. این شرکت بر پایه تولید تجهیزات صنعت نفت اعم از پالایشگاه ها و پتروشیمی ها شروع به کار کرد و با استفاده از نیروهای مجرب و مجرب در زمینه طراحی و ساخت، توانست انواع شیرهای مخصوص بویلر، انواع کنترلر و همچنین تولید کند. ابزار اندازه گیری سطح برای اولین بار در ایران توسط متخصصین داخلی تولید می شود. علاوه بر این با تولید انواع مشعل، پمپ سیرکولاسیون و پمپ کف با متریال استنلس استیل توانسته در بازار پمپ های داخلی مقیاس وسیعی را تسخیر کند.

راد پمپ برای حضور در بازار جهانی پمپ تمام تلاش خود را می کند تا با استفاده از مهارت و تخصص فنی و همچنین کیفیت دانش فنی روز بهترین پمپ ها را در اختیار مشتریان عزیز قرار دهد.

انواع پمپ های میله ای

میله پمپ کف (¼ 1 اینچ تا 3 اینچ)

پمپ‌های میله‌ای کشویی، پمپ‌های تک فازی هستند که ارتفاعی از ۱۲ تا ۹۵ متر و دبی ۱۲۰ تا ۷۵۰ لیتر در دقیقه دارند. این پمپ ها دو جداره دارند و روتور آنها از فولاد است. میله های پمپ را می توان با شناور یا بدون شناور به مشتریان محترم عرضه کرد. اندازه دهانه پمپ شامل ¼ 1، 2 و 3 اینچ است. تعداد پروانه ها از 1 تا 8 متغیر است.

پمپ میله ای آب خانگی (پمپ میله ای SS)

پمپ های کف کش راد که با نام سری SS شناخته می شوند، در مدل های مختلفی از 1 تا 3.2 اسب بخار موجود می باشند. پمپ ها پمپ های گریز از مرکز هستند و بدنه ای از جنس فولاد ضد زنگ دارند. سیستم خنک کننده پمپ ها خنک کننده آبی و ساختار پمپ ها دو پوسته می باشد. حداکثر دبی این موتورها به 10.8 متر مکعب در ساعت و طول آنها 66 متر می رسد.

طبقه شناور سری SS با پمپ میله ای

ظرفیت میله پمپ از 0.75 تا 3 اسب بخار است. پمپ شناور میله ای از جنس استنلس استیل 304 می باشد و جزو پمپ های دائمی می باشد. حداکثر دمای مجاز مایع در این پمپ ها 35 درجه است. همه این پمپ های شناور را می توان در چاه هایی با قطر دهانه تا 10 اینچ استفاده کرد.

پمپ محوری پمپ گریز از مرکز عمودی

قدرت این موتورهای دوجداره بین 1.2 تا 4 اسب بخار و طول آن بین 22 تا 76 فوت است. پمپ سانتریفیوژ عمودی راد در برابر آب سرد و یخ زدگی مقاوم است. پمپ ها به دلیل داشتن بدنه فولادی در برابر خوردگی و سایش بسیار مقاوم هستند. مصرف انرژی این پمپ ها بهینه شده است.

مزایای پمپ های میله ای

یکی از ویژگی های متمایز این شرکت استفاده از ماشین آلات و تجهیزات پیشرفته در صنعت پمپاژ و همچنان تلاش برای ادغام آخرین و جدیدترین پیشرفت ها بر حسب زمان و نیاز مشتریان می باشد. سایر مزایای پمپ های Redpump عبارتند از:

جنس بدنه فولاد ضد زنگ

مقرون به صرفه بودن نسبت به کیفیت عالی و مواد به کار رفته در قطعات

بالاترین کیفیت در سطح برندهای جهانی

سیستم خنک کننده بسیار قوی، حتی اگر در آب نباشد

عملکرد کم صدا

دکمه بازگشت به بالا