عمومیکسب و کار ایرانیان

قطعات کارواش صنعتی تک فاز

پمپ کارواش یکی از پرکاربردترین پمپ هاست که در دو سطح خانگی و صنعتی کاربرد فراوانی دارد. از اسم پمپ مشخص است که برای شستشو استفاده می شود. پمپ کارواش نوعی پمپ رفت و برگشتی است که در دسته پمپ پیستونی طبقه بندی می شود و بسته به نوع کاربرد می تواند از پیستون های مختلفی استفاده کند. استفاده زیاد از پمپ کارواش مانند هر نوع پمپ دیگری می تواند باعث ساییدگی پمپ یا قطعات و لوازم جانبی آن شود. پمپ کارواش پیستونی که به طور ویژه در صنعت مورد استفاده و استفاده مستمر قرار می گیرد، دارای برخی از اجزای آن است که باعث خرابی می شود، بنابراین تعویض لوازم جانبی آن در بازه های زمانی مختلف ضروری است. پمپ پیستونی کارواش برندهای مختلفی دارد و ایتالیا یکی از کشورهای پیشرو در تولید پمپ کارواش می باشد.

قطعات کارواش

پمپ های پیستونی دارای قسمت های اولیه و فرعی هستند. اجزای اصلی این پمپ کارواش عبارتند از:

حلق آویز کردن

پیستون

سفید

دریچه

مهر

اینجا پمپ است

دریچه ورودی

از خروجی

کاهش فشار

لوازم جانبی پمپ کارواش

پمپ کارواش مانند سایر پمپ ها دارای اجزای متنوعی است که به همراه خود پمپ مجموعه کارواش را تشکیل می دهند. پمپ کارواش خود از اجزا و قطعات تشکیل شده است. برخی از قطعات پمپ ماشین لباسشویی به مرور زمان فرسوده می شوند و نیاز به تعویض دارند. در زیر لوازم جانبی پمپ کارواش و قطعات مورد استفاده به عنوان قطعات یدکی در کارواش ها ذکر شده است:

ابزار

لنج کارواش

سوئیچ فشار

از لوله عبور کنید

فیلتر

فیلتر شیشه ای

قطعات یدکی

پیستون

تکان خوردن

شاتون

پوشش شیر

سیلندر

مادر

یکی از بهترین و با کیفیت ترین پمپ های کارواش موجود در بازار از برند پمپ برتولینی می باشد و از آنجایی که این نوع کارواش فروش بیشتری نسبت به هر برند دیگری دارد، قطعات و لوازم جانبی آن در زیر آورده شده است. پمپ های کارواش برتولینی معمولا دارای قطعات و اجزای متعددی هستند که با توجه به ویژگی هایی مانند فشار کاری با هر نوع پمپ پیستونی متفاوت است. در زیر قطعات و اجزای پمپ کارواش برتولینی در دو مدل پرکاربرد 200 بار و 110 بار مورد تجزیه و تحلیل قرار خواهد گرفت.

لوازم جانبی پمپ کارواش برتولینی 200 بار

پمپ کارواش برتولینی 200 بار در دو مدل پمپ برتولینی TML1520 و پمپ برتولینی TML2020 عرضه شده توسط کالاسناتی. تفاوت این مدل با پمپ های کارواش برتولینی 200 بار در حجم آنهاست. دبی پمپ پیستونی TML1520 15 لیتر در دقیقه است در حالی که پمپ پیستونی TML2020 دارای دبی 20 لیتر در دقیقه است. جزئیات دو پمپ کارواش برتولینی در جدول زیر آمده است.

هزینه لوازم و قطعات کارواش

لوازم جانبی هر محصولی قیمت مشخصی ندارند و عموما جزو اقلام سودآورتر برای فروشندگان هستند و به همین دلیل است که بسیاری از فروشندگان معتبر آنها را با قیمت های بالا می فروشند. لوازم جانبی پمپ کارواش به شرح زیر می باشد. برای خرید لوازم جانبی پمپ کارواش با بهترین قیمت، توصیه می کنیم از یک فروشگاه اینترنتی معتبر که محصولات را از تامین کنندگان پیشرو عرضه می کند، استفاده کنید. کالاصنعتی بهترین قیمت پمپ، لوازم جانبی، قطعات شستشوی صنعتی و خانگی را به مشتریان عزیز ارائه می دهد.

دکمه بازگشت به بالا