مصرف گاز همچنان صعودی است

مدیر شرکت دیسپاچینگ ملی گاز ایران گفت: در 24 ساعت گذشته (25 آذرماه) علیرغم تعطیلی روز جمعه، 766 میلیون مترمکعب گاز طبیعی در کشور مصرف شد و هموطنان باید برای بهینه سازی گاز برنامه ریزی کنند. مصرف در این روزهای سرد باشد

محمدرضا جاولی در این گزارش با اشاره به میزان مصرف گاز طبیعی در کیشور گفت: در 24 ساعت گذشته مصرف گاز طبیعی در صنایع خانگی، تجاری و غیر عمده 592 میلیون مترمکعب بوده که صنایع عمده 90 میلیون مترمکعب و نیروگاه ها هم 84 میلیون مترمکعب بود.

وی با بیان اینکه میزان گاز مصرفی بخش داخلی نسبت به مدت مشابه سال گذشته بیش از 20 میلیون مترمکعب افزایش یافته است، تصریح کرد: کل گاز انتقالی به خطوط سراسری شامل مصرف بخش‌های مختلف، پمپ بنزین‌ها و صادرات است. 848 میلیون مترمکعب بوده که شرایط همکاری همه مردم در بهینه سازی مصرف گاز ضروری است.

بر اساس این گزارش، مسلم رحمانی مدیر هماهنگی امور گاز شرکت ملی گاز امروز اعلام کرد که از ابتدای اجرای طرح توزیع گاز مصرفی به دستگاه های اجرایی و اماکن دولتی و عمومی کشور با با هدف مدیریت انرژی و رعایت الگوی مصرف، تاکنون 1442 سازمان و نهاد دارای جریان گاز بوده و اخطارهای دولتی و عمومی قطعی صادر شده است.

پیام پایانی

خروج از نسخه موبایل