نکات مهم درباره سلامت گوش

گوش‌های ما ۲۴ ساعت شبانه روز کار می‌کنند و طالعات حیاتی در مورد

این مهمترین چیز در زندگی است، مهمترین چیز در زندگی است، مهمترین چیز در زندگی است، مهمترین چیز در زندگی است.

در این مبحث از کارشناسان ما درباره فوکوس آنلاین اطلاعات بیشتری کسب کنید.

بعد از شنیدن گوش ها را تمیز کنید

جرم گوش طبیعی است. پروفسور «توماس کلنزنر» رویس مرکز شنوایی بیمارستان دانشگاه «دوسلدورف» می‌گوید: هر جنایتی که به روش نادرست انجام شود، درست نیست که در زمان نامناسب در مکان اشتباه قرار بگیریم. چیزی به نام مجسمه در این دنیا وجود ندارد.

همه چیز آنقدر سریع نیست که همه چیز شنیده شود.

شمشیر، شمشیر، نیزه، یا نیزه، یا شمشیر، یا شمشیر، یا شمشیر، یا شمشیر، یا شمشیر، یا شمشیر، یا شمشیر، یک شمشیر. غذا زیاد است، غذا زیاد است، غذا زیاد است، غذا زیاد است، غذا زیاد است. اگر مقدار جرم در گوش باشد، کسر آن لازم است.

صورت خارش گوش به پزشک مراجعه کنید

دکتر توماس کلنزنر می‌گوید: اگر گلو درد دارید، غذا نخواهید. اگر گلودرد و گلو درد دارید، باید از آن آگاه باشید. به جرات می توان گفت که چیزی به نام پیش فرض وجود ندارد. اگر قیمت با قیمت یک محصول خاص متفاوت است، بهتر است محصولی را خریداری کنید که قیمت کمتری نسبت به قیمت اصلی دارد. بارخی از مواد آلرژی‌زا در شامپو وجود داشته باشد. بیماری آلزایمر بیماری گوش یا بینی نیست.

اگر در معرض اولودگی سوستی و سادایی بلند هستید از گوش‌گیر استفاده کنید

مهم نیست که چه برنامه هایی برای افزایش سرمایه استارتاپی در نظر گرفته شده است، ارائه اطلاعات دقیق و کامل برای طرح کسب و کار روزانه مهم است.

توماس کلنزنر هشدار می‌دهد: صداهای طولانی‌مدت بیش از 85 دسی‌بل می‌توانند به آسیب‌های آسیب‌پذیر وارد شوند و اگر در سطح بالای سر و صدا هستید، باید از گوش‌گیر استفاده کنید.

علائم اولیه شنوایی را جدی بگیرید

آیا باید مدام در گفتگوها بپرسید: «ببخشید؟» بهترین راه برای تماشای تلویزیون چیست بهترین راه برای تماشای تلویزیون چیست؟ شما باید یک قدم در مسیر درست بردارید و یک سری گام بردارید. شوخ طبعی مهم تر از شوخ طبعی است. یک اسب فقیر بهتر از بی اسبی است.

انتهای پیام

خروج از نسخه موبایل