کرم آبرسان برای پوست چرب و جوشدار خارجی

فواید استفاده مرطوب کننده و آبرسان

خرید کرم آبرسان: استفاده از مرطوب کننده و آبرسان در محصولات مراقبت از پوست بسیار مفید و حائز اهمیت است. در این قسمت از معرفی بهترین مرطوب کننده و آبرسان خارجی سعی کردیم به صورت کلی برخی فواید و مزایای این محصولات را بیان کنیم.

معرفی 9 تا از بهترین برندهای مرطوب کننده و آبرسان خارجی

1-

واتر ژل آبرسان یکی از بهترین مرطوب کننده و آبرسان های خارجی می باشد که متشکل از ترکیبات اسید هیالورونیک و مواد هیدراته کننده که خاصیت ضد پیری و ضد چروک برای پوست دارد. این محصول خشکی پوست را برطرف می کند و همچنین شادابی و طراوت را به پوست هدیه می‌دهد. علی رغم بافت سبکی که این واتر ژل دارد تا 24 ساعت رطوبت مورد نیاز پوست را تامین می‌کند.

2-

کرم مرطوب کننده 100 ساعته کلینیک یکی از پرفروش ترین محصولات می باشد. بافت این محصول ژلی و سبک است که تنها در 3 ثانیه پوست را عمیقا مرطوب کرده و رطوبت پوست را در مدت زمان طولانی تامین کرده و همچنین از تشکیل چین و چروک روی پوست جلوگیری می‌کند. این مرطوب کننده برای انواع پوست مناسب می باشد.

3-

ژل مرطوب کننده دراماتیکالی از برند کلینیک یکی از بهترین مرطوب کننده های خارجی اویل فری بوده و با بافت ژلی خود پوست را به خوبی آبرسانی کرده و تا 8 ساعت رطوبت پوست را حفظ می کند. این محصول کشیدگی ناشی از خشکی پوست را برطرف می کند و باعث افزایش نرمی و درخشندگی پوست می‌شود.

4-

مرطوب کننده لایت سیمپل جزء بهترین آبرسان های صورت می باشد که دارای بافت سبک و زود جذب است که پوست را به مدت 12 ساعت مرطوب نگه می دارد و مانع از خشکی و دهیدراته شدن پوست می شود. فرمولاسیون این محصول به گونه ای است که روی پوست هیچگونه سنگینی ایجاد نمی کند. مرطوب کننده دارای ویتامین 5B و ویتامین E می باشد و پوست را به خوبی تغذیه می کند. این محصول باعث بسته شدن منافذ پوست نمی شود و کومدون زا نیست.

کرم آبرسان یکی از بهترین کرم آبرسان صورت خارجی برای پوست خشک یا کم آب است. این محصول با داشتن ترکیبات مغذی و گیاهان دارویی بدون اینکه پوست را چرب یا چسبناک کند، باعث آبرسانی کامل پوست می شود. اگر مشکلات پوستی نظیر خشکی، منافذ باز پوست، ناهمواری و … دارید کرم مرطوب کننده تاچا بهترین گزینه است.

آبرسان تی تری بادی شاپ یک محصول فوق العاده با بافت سبک مناسب برای پوست های چرب و مستعد جوش می باشد. این مرطوب کننده حاوی عصاره درخت چای و دارای فرمولاسیون قوی، آب مورد نیاز پوست را تامین می کند. آبرسان Tea Tree ماندگاری 24 ساعته دارد کاملا وگان است و به سرعت جذب پوست می‌شود. همچنین این محصول ترشح چربی پوست را کنترل می کند و غیر کمدون زا است.

7-

سرم هیالورونیک اسید یکی دیگر از بهترین مرطوب کننده و  آبرسان های خارجی قوی به محسوب می شود. این سرم رطوبت پوست را تنظیم می کند و علاوه بر آبرسانی از خشکی پوست نیز جلوگیری می‌کند. فرمولاسیون خاص این محصول به گونه ای است که سد لیپیدی پوست را تقویت می کند به همین جهت مانع از خشکی و کم آبی پوست می شود. به دلیل وجود هیالورونیک اسید در فرمولاسیون سرم 101 درما این سرم 1000 برابر وزنش آب جذب می کند و رطوبت مورد نیاز پوست را تامین می کند.

8-

ژل آبرسان صورت مویسچر یکی از محصولات کلینیک، یک کنسانتره با بافت واتر ژل است که آثار خشکی پوست و عوامل استرس زای محیطی را که باعث پیری پوست می شوند را از بین می برد و به سرعت پوست را آبرسانی می کند. این آبرسان صورت خارجی دارای فناوری Liquid Sphere می باشد که مولکول های آب را با آنتی اکسیدان ها ترکیب کرده و با ایجاد یک لایه محافظ موجب حفظ رطوبت پوست تا 72 ساعت می شود.

9-

آبرسان آلوئه ورا یک محصول بی نظیر جهت استفاده روزانه می باشد. بافت این آبرسان به صورت فلوییدی است که بسیار سبک می باشد و اصلا روی پوست سنگینی ایجاد نمی کند. این محصول مخصوص پوست های نرمال تا مختلط است و خشکی یا کم آبی پوست را تامین می‌کند. آبرسان صورت خارجی آلوئه ورا Hydra Genius لورال پس از استفاده به سرعت جذب پوست می شود و رطوبت پوست را به مدت 72 ساعت تامین می کند.

نتیجه گیری

کرم آبرسان صورت یکی از مهم ترین محصولاتی است که در ست هم حضورش ضروری است. استفاده از آبرسان و مرطوب کننده برای همه ی خانم ها با پوست های مختلف ضروری است در واقع هم نوعی زیر سازی برای میکاپ به حساب می آید و هم به سلامت و شادابی پوست کمک می کند. ما در این مقاله سعی کردیم به طور کامل بهترین مارک کرم آبرسان و مرطوب کننده خارجی را معرفی کنیم تا شما بتوانید با دید بازتری محصول مورد نیازتان را خریداری کنید.

بهترین برند های مرطوب کننده و آبرسان کدامند؟

برند های نوتروژینا، کلینیک، تاچا، درماتیپیک، لورال، بادی شاپ و سیمپل جز بهترین برند های تولید کننده مرطوب کننده و آبرسان می باشند.

آیا استفاده از آبرسان عوارض جانبی دارد؟

استفاده از مرطوب کننده و آبرسان نه تنها عوارض جانبی ندارد بلکه باعث شادابی و سلامت پوست می شود. اما توجه داشته باشید حتما از محصولات اصل و اورجینال استفاده کنید زیرا محصولات تقلبی نه تنها به سلامت پوست کمک نمی کنند بلکه باعث مشکلات پوستی هم می شوند

خروج از نسخه موبایل