اقتصادی

آبرسانی به شهر جدید امیرکبیر آغاز شد

روابط عمومی / مرکز پروژه آبرسانی جدید برای شهر امیرکبیر با حضور وزیر نیرو در اراک آغاز شد.

رضا اردکانیان وزیر انرژی در مراسم افتتاحیه پروژه های آب و برق استان مرکزی که در اراک در قالب اسکن “هر هفته_الله_بی_ایران” انجام شد ، گفت: این کار مهم و ارزشمند برای کمک به نجات جان همه است. این شهر که در افق 1410 حدود 25000 نفر را در اختیار شما قرار می دهد ، پروژه ای کوچک نیست و البته همه پروژه های آبرسانی بزرگ و مهم هستند.

وی افزود: هر کسی که از آب پاک و مفید استفاده می کند و جزئی از چرخه تولید کشور است ، در نظر گرفته می شود که مستقیماً در این پروژه ها شرکت می کند.

به گزارش روابط عمومی ، معاون وزیر نیرو نیز در این مراسم گفت: 16 مورد از 823 مگاوات متصل به شبکه و یک دهم مگاوات از 1 مگاوات متعلق به استان مرکزی شامل نیروگاه های برق 14 و 43 مگاوات ، یک و شش دهم روز است. . .

Satkin با اظهار نظر در مورد نخستین پروژه تحلیف امروز ، گفت: “سه و نیم مگاوات و پنج و نیم مگاوات در روستاهای جورجیا و لاریجان. هر دو در 4 مارس سال گذشته به شبکه متصل شدند ، پروژه 243 مگاواتی در اراک و پنجم و دوم. پروژه مگاوات و خورشیدی مگاوات ساوه یکی از پروژه هایی است که امروز افتتاح می شود.

ساتکین گفت: “دو و چهار پروژه در سه و چهار ایستگاه توزیع فشار در مسیر رودخانه دس به کامرو ساخته شده و به بهره برداری رسیده است.” این در قالب یک کنفرانس ویدئویی توسط مدیر منطقه ای آب منطقه ای کوم افتتاح می شود. بسته سرمایه گذاری این دو پروژه حدود 120 میلیارد تن است که می تواند 400 نفر را در سال فعال کند.

وی افزود: میزان تولید گلخانه ای این پروژه 32000 تن در سال است.

به گزارش روابط عمومی ، مدیر آب استان مرکزی در این مراسم اظهار داشت: «شهر جدید امیرکبیر یکی از شهرهای جدید است که در 40 کیلومتری اراک واقع شده است. تصمیم به تأسیس آن به دهه 1970 برمی گردد و شروع کار در این شهر عمدتا به دلیل مشکلات تامین است. سیل به تأخیر افتاد و دولت دهم سرانجام تصمیم گرفت یک عملیات آزمایشی را در این شهر آغاز کند. متأسفانه از زمان راه اندازی سال گذشته تاکنون این شهر با آب تأمین نشده است.

عزت الله عمری تخمین می زند که 100000 نفر به شهر می آیند: “در حال حاضر 1100 ساختمان در شهر ساخته شده است و 500 خانواده در آنجا زندگی می کنند. برنامه ملی مسکن احداث 3000 خانه را پیش بینی کرده است که اهمیت شهر را دو چندان می کند ، در نتیجه آبرسانی به یکی از مهمترین مناطق زیرساختی شهر تبدیل شده است.

وی اظهار داشت: “سال گذشته با تحقیقات تخصصی مناسب منبع آب مناسب شهر پیدا شد و این کار در شش ماه انجام شد. “از سال گذشته تاکنون آب به طور غیررسمی وارد شبکه شهر شده است.”

امری گفت وام برای این پروژه 65 میلیارد دلار بوده است. تومن اظهار داشت: تأمین آب برای شهرهای کمتر از 100000 نفر وظیفه ما نیست ، اما به دلیل حساسیت و اهمیت این شهر ، ما این پروژه را شروع کردیم ، اما ماهیت این پروژه در مقایسه با سایر پروژه های ملی و بزرگ اندک است ، اما تأثیر اجتماعی آن در استان زیاد است. و برای تأمین آب بهداشتی شهر

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا