اقتصادی

آخرین تصمیم شورای عالی بورس درمورد سهام عدالت

به دلیل تصمیم شورای عالی بورس اوراق بهادار ، جلسات الکترونیکی شرکت های سرمایه گذاری استانی سهام عدالت که برای 11 مارس برنامه ریزی شده بود ، به تعویق افتاد.

به گزارش روابط عمومی ، پس از انتشار سهام عدالت ، ذینفعانی که روش غیرمستقیم مدیریت سهام خود را انتخاب کردند سهامدار شرکت های سرمایه گذاری استانی شدند و جلسات این شرکت ها برای انتخاب اعضای هیئت مدیره در تاریخ 11 مارس مقرر شد. . بر این اساس ، ذینفعان ملزم به شرکت در جلسات شرکت و انتخاب اعضای با ثبت نام در SJAM بودند ، اما تصمیم اخیر شورای عالی بورس اوراق بهادار نشان داد که این انتخابات به تعویق افتاده است.

بر این اساس ، مطابق با پایگاه اطلاع رسانی سازمان بورس ، گزارش امروز برگزاری جلسات عمومی شرکت های سرمایه گذاری استانی در 15 استان کشور در جلسه بورس و شورای عالی اوراق بهادار با استفاده از جلسات الکترونیکی برگزار شد. شرکت سپرده گذاری مرکزی نمایندگی شد. بر اساس این گزارش ، به طور متوسط ​​بیش از 50٪ سهامداران در سیستم اطلاعات مصرف کننده (SJAM) ثبت نشده اند ، اما در جلسات آنها حداقل حد نصاب برای رسمیت جلسه لازم بود که بیش از نیمی از سهامداران است. از این استانها گرفته نشده و تصمیم گرفته شد که جلسه آنها برای بار دوم تشکیل شود.

با در نظر گرفتن سطوح فوق و اینكه تعداد نامزدهای ثبت شده برای هیئت مدیره این شركت ها با تعداد سهامداران این شركت ها مطابقت ندارد ، مجمع عمومی فوق العاده شركت های سرمایه گذاری استان در ماه مارس برگزار می شود. در این ماه ، تصفیه خود را اعلام کرد و تصمیم گرفت که همه مقامات مربوطه باید اطلاعات لازم را به همه سهامداران کشور ارائه دهند تا مشارکت سهامداران در جلسات و عضویت در هیئت مدیره شرکت های سهام استانها افزایش یابد. .

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا