آزمایشگاه کرونا با نرخ نیم‌بها و دولتی امتیاز بزرگی برای مردم عادی و ادارات است

روابط عمومی / بوشهر رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: قبلاً ما آزمایشگاهی متشکل از افراد و علاقه مندان یا تیم های ورزشی ، کارمندان مطب و افرادی که نیاز به معاینات دوره ای و گواهینامه های بهداشتی داشتند ، نداشتیم ، اما اکنون جهاد دانشگاه مرکزی را تأمین اعتبار کرده است. مزیت بزرگ برای دفاتر.

سعید کشمیری در گفت وگو با روابط عمومی ، با اشاره به خبر راه اندازی پیشرفته ترین آزمایشگاه کرونا در بوشهر با نرخ دولتی ، توضیح داد: “یکی از برنامه های این دانشگاه ایجاد آزمایشگاهی مربوط به Quid 19 بود ، حتی توانستیم دسترسی افراد به آزمایشگاه را افزایش دهیم. آنها به راحتی به آزمایشگاه دسترسی دارند ، بنابراین ما با جهاد دانشگاهی همکاری کردیم.

وی گفت: این مرکز با تهیه موقعیت و تجهیزات اصلی آزمایشگاه و تلاش برای هماهنگی در پذیرش نقاط پذیرش در ماه های اخیر توسط جهاد دانشگاهی ، کلیه مجوزهای لازم را دریافت کرده و در این هفته به کلیه آزمایشگاه های نمونه برداری در استان های سامارا و بوشهر پیوسته است.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد که هم اکنون یک آزمایشگاه تاج دار در برازجان و یک آزمایشگاه دانشگاهی در بوشهر وجود دارد که این سومین آزمایشگاه دولتی جهاد دانشگاهی ، یک خدمات ملکی است. قبلاً آزمایشگاهی برای انتخاب افراد علاقه مند و افراد یا تیم های ورزشی ، کارمندان اداری و افرادی که نیاز به معاینات دوره ای و معاینات بهداشتی داشتند ، نداشتیم ، اما اکنون با تاسیس این مرکز ، نرخ دولتی دریافت کنید که این امتیاز بزرگی برای مردم عادی و ادارات است. .

دبیر ستاد مبارزه با تاجگذاری در استان بوشهر گفت: هرچه آزمایشگاه بیشتری داشته باشیم آزمایشات بیشتری امکان پذیر است. این استان بوشهر است که چندین ماه است که برای راه اندازی آماده شده و شهرهای جنوبی این استان را در بر می گیرد.

کشمیری گفت: تمام فعالیت های مربوط به آزمایشگاه در جنوب استان از جمله صدور مجوز ، ساخت و ساز ، خرید تجهیزات و امتیازدهی و انشالله این مرکز تا پایان دسامبر به بهره برداری می رسد و یک آزمایشگاه در جنوب استان خواهد بود.

وی گفت: به غیر از این آزمایشگاه ها ، ما مراكز خصوصی نیز داریم كه در سطح شهر فعالیت می كنند و در این مدت نقش بسیار خوبی برای مردم داشته اند ، زیرا همانطور كه ​​می دانید آزمایشگاه های عمومی نمی توانند به هر درخواستی برای آزمایش پاسخ دهند و فقط از طرف دست اندركاران است. آنها باید بخشنامه ها و دانشگاه را مثال بزنند. با این حال ، افراد باید به خارج از کشور سفر کنند یا در اداره کار کنند و برای جلوگیری از قرنطینه آزمایش کنند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر با بیان اینکه هزینه آزمایش تاج در آزمایشگاه جهاد دانشگاهی تقریباً نیمی از هزینه آزمایشگاه های خصوصی است ، گفت: علاوه بر این آزمایشگاه ها ، یک کیت تشخیص سریع از وزارت بهداشت وجود دارد. در مراحل اولیه ، شناسایی بیمار بسیار مفید است ، که اغلب برای نظارت بر تماس افراد آلوده با مردم استفاده می شود ، یعنی اگر شخصی نسبت به این مجموعه های سریع مثبت باشد ، خانواده و همکاران وی به سرعت و در همان روز و ساعت بررسی می شوند. بستگی به آلوده بودن یا نبودن آنها دارد.

دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر تأکید کرد: تمام آزمایشات باید در سیستم بهداشت وزارت بهداشت ثبت شود ، چه در آزمایشگاه های رسمی و دانشگاهی ، چه در آزمایشگاه های خصوصی و چه با کمک کیت های تشخیص اضطراری ، که در نهایت از دسترسی جلوگیری می کند. افرادی که در مناطق شلوغ مانند پایانه ها و دفاتر دولتی ، مراکز خرید و اتوبوس های بین شهری یا بین شهری آلوده شده اند.

انتهای پیام

خروج از نسخه موبایل