اقتصادی

آغاز توزیع اقلام پر مصرف ایام عید خانوارها ظرف چند روز آینده

وزیر صنعت ، معدن و تجارت با تأکید بر تأثیر مثبت سیاست “ضد واردات و صادرات” بر اقتصاد کشور ، با بیان اینکه روند تهیه کالاهای اصلی کشور مطلوب است ، افزود: برنج ، کره ، گوشت منجمد و مرغ و قند بیشتری از استانها نیاز دارند.

به گزارش روابط عمومی ، علیرضا رزم حسینی در ویدئو کنفرانس با روسای بازار در زمینه تنظیم بازار با اشاره به همکاری خوب و قابل تحسین بانک مرکزی با این وزارتخانه اظهار داشت: وزارت صلح مسئولیت تأمین کالاهای اساسی را دارد و خوشبختانه بانک و صنعت مركزي ، معدن و با همكاري وزارت بازرگاني روند مثبتي در تأمين اين كالاها و مواد اوليه دام وجود دارد و ما اميدواريم در ماه هاي آينده به ويژه در طول سال كمترين نگراني را در اين زمينه داشته باشيم. تعطیلات.

وزیر صنعت ، معدن و تجارت در ادامه اقدامات وزارت صمت در ماه های اخیر را یکی از موضوعات استراتژیک اقتصاد ایران عنوان کرد: “یکی از اقدامات مهم وزارت صلح تأمین و تصفیه کالاها بود. پیش از این ، صادرکننده موظف به تهیه ارز در سیستم نیما بود. این سیاست منجر به افزایش دعاوی صادر کنندگان به دلیل شرایط فعلی شده است. این تغییر تغییر کرده است ، بر اساس آن صادرکننده می تواند سیستم نیما ارز خود را ارائه دهد یا بازگشت کند ارز با واردات کالا به کشور

رزم حسینی با بیان اینکه تنوع در بازگشت ارز صادرکنندگان یکی از دلایل بهینه سازی عرضه کالا است ، خاطرنشان کرد: در ماه اول این سیاست 8.5 میلیون تن کالا از جمله 4.5 تن کالای اساسی ترخیص شده و ادامه این روند.

وزیر صمت همچنین متذکر شد که وزارت صنعت ، معدن و تجارت دارای سطح بالایی از مسئولیت ها ، 38٪ از تولید ناخالص داخلی کشور و تعداد زیادی مشاغل جدید است و خاطرنشان کرد که گام های موثر و آینده نگر برای مدیریت و حاکمیت ایجاد یکدستی در این منطقه.

رزم حسینی با بیان اینکه یکی از اهداف این نشست ارزیابی کامل و مستقیم وضعیت بازار در استان ها برای عرضه و توزیع متعادل کالاها در سراسر کشور است ، افزود: “با توجه به شرایط قیمت و تولید کالا ، هر استان ، هیئت ، به ویژه ستاد تنظیم بازار استان. و تصمیم نهایی پس از تحقیقات بیشتر مشخص خواهد شد.

طبق اعلام وزارت صنعت ، معدن و تجارت ، تهیه ، تمیز کردن ، توزیع و ذخیره سازی کالاهای لازم در سراسر کشور مناسب است و افزود: “طی چند روز آینده کالاهای مصرفی در تعطیلات از جمله توزیع برنج توزیع می شود. ، روغن “گوشت و مرغ و شکر منجمد بیش از نیاز استانها شروع می شود و با توجه به اقدامات و اقدامات انجام شده در این زمینه ، مشکلی پیش نخواهد آمد.

رزم حسینی همچنین با اعلام اینکه مجوزهای لازم برای فروش فوق العاده اصناف در سراسر کشور صادر و اعلام می شود ، افزود: مانند سال های گذشته ، نظارت بر بازار به روش ویژه ای انجام می شود و تلاش می شود زیرساخت ها فراهم شود. بازار فکری “باید انجام شود.

لازم به ذکر است که جلسه ستاد تنظیم بازار امروز چهارشنبه 7 اسفندماه بعدازظهر در وزارت صنعت ، معدن و تجارت در قالب یک کنفرانس ویدیویی برگزار شد و شهرداران نظرات و پیشنهادات خود را در مورد عرضه. تنظیم کالاها و بازار

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا