علمی و پزشکی

آفتاب تابستان در نیم ساعت ۹۰ درصد کروناویروس‌ها را می‌کشد

اخبار آفتاب:

تحقیقات جدید نشان می دهد که coronaviruses تنها با 30 دقیقه با تابش نور خورشید می تواند از بین برود. با این حال ، کارشناسان معتقدند که موج دوم Kuvid-19 ممکن است در آغاز زمستان در انگلستان رخ دهد.

براساس گزارش اخیر دیلی میل ، خوزه لوئیس ساگریپانتی ، پزشک بازنشسته ارتش آمریكا ، و دکتر دیوید لییتل ، ویروس شناس سابق دولت آمریكا ، در گرمترین هفته سال در حال آماده سازی برای ورود به انگلستان هستند. وی گفت: قرار گرفتن در معرض 30 دقیقه در معرض یک روز تابستانی آلوده به کورو ویروس می تواند ویروس ها را از بین ببرد.

محققان: خورشید تابستان 90 درصد از ویروسهای کرومی را در نیم ساعت از بین می برد

در ژورنال Photochemistry and Photobiology ، 90 درصد از عفونت های کورو ویروس ناشی از عطسه یا سرفه در افراد آلوده می تواند با نور ماوراء بنفش قوی در آفتاب تابستان از بین برود.

برخی دانشمندان همچنین ابراز داشته اند كه نور خورشید ممكن است ویتامین D را تولید كند ، كه این امر سیستم ایمنی بدن را در مقابل كرونا ویروس تقویت می كند.

این ایده در حالی رخ داد که سواحل و پارک های انگلیس از امروز (25 ژوئن) به دلیل دمای بالای 30 درجه ، میزبان میلیون ها نفر از مردم هستند.

با این وجود ، خطرهایی وجود دارد که انتقال کوویداز-19 ممکن است در نتیجه اجتماعات اتفاق بیفتد ، زیرا هیچ فاصله اجتماعی در این واحدها وجود ندارد. با این حال ، دانشمندان می گویند در صورت زنده ماندن کروناویروس و چند روز آلوده ماندن در خانه می تواند در خارج از خانه خطرناک باشد.

این مطالعه همچنین موج دوم پروازهای Cuvid-19 را با شروع زمستان در انگلیس پیش بینی کرده است. محققان گفتند كه گسترش كوراو ویروس در كارخانجات فرآوری گوشت در انگلیس می تواند شواهدی باشد كه هوای سرد در گیاهان می تواند افراد را مستعد ابتلا به كورون ویروس كند.

این مطالعه نشان داد که کورو ویروس می تواند در خارج از خانه به مدت چند روز و بیش از پنج ساعت در آفتاب باز زنده بماند.

coronavirus جدید در قسمت شمالی انگلیس می تواند مدت طولانی در افراد تأثیر بگذارد ، زیرا کمتر از نور خورشید دریافت می کند.

این مطالعه نشان داد که کورون ویروس در خارج از خانه ریشه کن می شود و تابش نور خورشید پنج ساعت در زمستان ، چهار ساعت در بهار ، یک ساعت و 40 دقیقه در پاییز و 34 دقیقه در تابستان انجام می شود.

به گفته آنها ، مجبور کردن مردم برای ماندن در خانه ، باعث افزایش یا گسترش Covid-19 در بین ساکنان و بیماران و کارکنان بیمارستان یا مراکز درمانی می شود.

دکمه بازگشت به بالا