علمی و پزشکی

آمار ابتلا به کرونا در بوشهر از ۲۰ هزار نفر گذشت

روابط عمومی / بوشهر دبیر ستاد کرونا در استان بوشهر: تعداد کل موارد مثبت از زمان شیوع ویروس کرونا در استان بوشهر 20 هزار و 81 مورد بوده است.

سعید کشمیری با بیان اینکه 80 بیمار در حال حاضر در بخش های بیماری کرونا بیمارستان های استان بوشهر تحت معالجه هستند ، گفت: طی یک روز گذشته 20 بیمار در بخش های بیماری کرونا بیمارستان های استان بوشهر بستری شده اند.

وی افزود: خوشبختانه در 24 ساعت گذشته 13 بیمار در شرایط خوب از بندهای بیماری کرونا در استان بوشهر مرخص شده اند که 8 نفر از آنها مثبت بوده اند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر افزود: “متأسفانه امروز یک خانم 46 ساله مبتلا به دیابت در استان بوشهر مرگ مشکوک بر اثر بیماری عروق بیماری کرونا قلب را ثبت کرد.”

دبیر ستاد مبارزه با فساد اقتصادی کرونا در استان بوشهر با بیان اینکه 15 مورد در بخش مراقبت های ویژه بستری شده اند ، افزود: “شش نفر از آنها در حال تنفس با دستگاه تنفس هستند.”

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر افزود: “تعداد کل موارد مثبت از زمان شیوع ویروس کرونا در استان بوشهر 20 هزار و 81 مورد بوده است.”

کشمیری: “متأسفانه از تاریخ 28 مارس ، تعداد کل قربانیان تاجگذاری در استان بوشهر 884 نفر بود که از این تعداد 865 مورد مثبت و 19 نفر مشکوک بودند.”

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا