آمار کرونا در ایران، ۱۳ تیر ۹۹/ شناسایی ۲۵۶۶ بیمار و ۱۵۴ فوتی جدید

شمار کشته شدگان در شهر ایران کرونا به 11.260 افزایش یافته است

اخبار آفتاب:

سیما سادات لری روز جمعه در مورد آخرین آمار مربوط به افرادی که با کورو ویروس و مرگ و میر ویروس در کشور زندگی می کنند گفت: . با کمک این گزارش ، تعداد کل بیماران مبتلا به بیماری Covid 19 در کشور به 235429 نفر رسیده است.

وی گفت: متأسفانه در 24 ساعت گذشته 154 بیمار مبتلا به 19 کوووید جان خود را از دست داده اند و تعداد کل مبتلایان به این بیماری در کشور به 11 هزار و 260 نفر رسیده است.

وی گفت: “خوشبختانه 196446 بیمار بهبود یافته یا از بیمارستان مرخص شده اند.” علاوه بر این ، 3123 بیمار مبتلا به 19 Covids در وضعیت بحرانی قرار دارند.

لری اضافه کرد: تاکنون 1،744،958 تست تشخیصی Quaid 19 در کشور انجام شده است.

سخنگوی وزارت بهداشت گفت: استان های خوزستان ، کردستان ، کرمانشاه ، هرمزگان ، بوشهر ، خراسان رضوی و ایلام به رنگ قرمز بودند. استانهای تهران ، فارس ، مازندران ، همدان ، زنجان ، سیستان و بلوچستان و البرز نیز در حال آماده سازی هستند.

وی افزود: براساس اعلام سازمان بهداشت جهانی ، تعداد افرادی که در سال 19 با کووید زندگی می کنند از 11 میلیون نفر گذشته است. طبق آمار سازمان بهداشت جهانی ، ماه گذشته 60 درصد بیماران به این بیماری متصل بودند.

معاون وزیر بهداشت: “این بیماری در سراسر جهان شیوع یافته است.” برای کمک به کنترل بیماری ، افراد باید فاصله یک و نیم متری خود را حفظ کنند ، مرتباً دست خود را بشویند و از ماسک استفاده کنند. نقاب باید برای همه باشد ، اگر یک نفر از آن استفاده کند و دیگران نیز از آن استفاده کنند ، حقوق افراد دیگر در نظر گرفته نمی شود. با مشاهده آنها می توانیم جلوی ویروس کورو ویروس را بگیریم.

خروج از نسخه موبایل