آموزش سنجش و ارزیابی تکمیلی ۱۷۳ ارزیاب و ۱۶ تسهیل‌گر در استان سمنان

به گزارش خبرگزاری روابط عمومی استان سمنان، محسن فراتی معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان از برگزاری دوره آموزشی حضوری فرآیند سنجش و ارزیابی تکمیلی آزمون استخدامی دبیری/ هنرآموزی به تفکیک ۱۲ رشته شغلی دبیری و ۱۲ رشته شغلی هنرآموزی، طی روزهای چهارشنبه و پنج‌شنبه ۲۳ و ۲۴ خرداد ۱۴۰۳ در دبیرستان دوره اول زنده‌یاد رحمت‌اله قدس شهرستان سمنان خبر داد و گفت: این دوره آموزشی به مدت ۱۶ ساعت توسط شش سرارزیاب استانی که به‌صورت کشوری آموزش دیده‌اند، با رویکرد آموزش سنجش و ارزیابی تکمیلی ۱۷۳ ارزیاب و ۱۶ تسهیل‌گر برای جذب ۱۴۲ دبیر و هنرآموز استان در سال تحصیلی ۱۴۰۴-۱۴۰۳ در حال برگزاری است.

وی افزود: در راستای تحقق هرچه بیشتر سند تحول بنیادین، در این فرآیند آموزشی از دریچه‌ای جدید به ارزیابی نقش اجتماعی معلم پرداخته می‌شود.

فراتی تصریح کرد: هدف از برگزاری این دوره آموزشی، تربیت ارزیابان برای شرکت در ارزیابی تکمیلی داوطلبان آزمون استخدامی است تا پس از اعلام نتایج اولیه، در مراکز سنجش و حوزه‌های ارزیابی، فعالیت خود را آغاز کنند.

معاون آموزش متوسطه استان سمنان در پایان یادآور شد: طبق برنامه‌ریزی انجام‌شده تمامی داوطلبان معرفی‌شده به مرحله مصاحبه، در بازه زمانی ۱۰ روزه مورد ارزیابی قرار خواهند گرفت.

46

خروج از نسخه موبایل