آموزش نصب روکش صندلی تیبا 2

نحوه بستن روکش صندلی خودرو و نحوه نصب روکش صندلی خودرو یکی از مواردی است که اکثر افراد نگران آن هستند. در واقع، بسیاری از دارندگان خودرو دوست دارند صندلی خودروی خود را تعویض کنند تا از آسیب دیدن صندلی خودروی خود جلوگیری کنند.

انواع روکش صندلی تیبا 2

قبل از صحبت در مورد نحوه بستن روکش صندلی پراید، بهتر است با انواع صندلی ها و ویژگی های آن ها آشنا شوید. در ادامه به بررسی انواع صندلی می پردازیم.

رنگ ها و طرح های متنوعی را می توان در روکش این نوع صندلی ها یافت. علاوه بر این، از آنجایی که روکش تماما پارچه ای است، بسته به موقعیت مکانی می توان از پارچه های مختلفی استفاده کرد و خودروی شما را زیبا و جذاب می کند. این کالا یکی از بهترین انتخاب ها برای خرید صندلی های لوکس است.

روکش چرمی

این مدل روکش کاملاً چرم است. از آنجایی که چرم است، تنوع رنگی این مدل بسیار محدود است. این نوع روکش بسیار جذاب است و ظاهر خودروی شما را عالی نشان می دهد. چرم مصنوعی مشکی، قهوه ای، قرمز و غیره است. رنگ ها، یک موم ساده یا حتی یک دستمال مرطوب می تواند آن را مانند روز اول تمیز و براق کند.

ترکیبی از چرم و پارچه

هنگام خرید روکش صندلی می توانید طرحی اسپرت را انتخاب کنید و از ترکیب چرم و پارچه استفاده کنید تا زیبایی خودروی خود را دو چندان کنید. دوخت این نوع روکش ها زمان بیشتری را می طلبد و طراحی آن نیز زمان زیادی می برد، بنابراین قیمت آن ها نسبت به روکش های چرمی بیشتر است. اگر می خواهید فضای داخلی خودرو را زیباتر کنید، این نوع پوشش را امتحان کنید.

نحوه برداشتن روکش صندلی جلو

هنگام یادگیری بستن روکش صندلی پراید، از صندلی جلو شروع کنید. این قسمت از روکش صندلی را در قسمت پایینی صندلی قرار دهید و با دست آن را روی صندلی فشار دهید تا همه درزها در یک ردیف قرار گیرند. لحاف دوم را باید روی لحاف اول قرار داد تا همه درزها با هم هماهنگ شوند. سپس نواری در زیر روکش دوم وجود دارد که به شما امکان می دهد انگشتان خود را زیر پوشش اول زیر صندلی قرار دهید. این کش را زیر صندلی ببندید یا کش را زیر فنر کوسن ببندید و کش بافته را بکشید و محکم کنید.

نحوه بستن پشتیبانی

در این آموزش نحوه بستن روکش صندلی پراید در این مرحله پایه صندلی و پایه یا پشتی روکش را نصب می کنیم. در فرآیند کار مانند مرحله اول از صندلی جلو شروع کنید، در این مرحله باید روکش را از وسط تعویض کرده و به پشتی صندلی بکشید، باید مانند مرحله قبل عمل کنید. به طوری که همه نقاط بر هم منطبق باشند. در این زمان باید تکیه گاه لاستیک را زیر صندلی جلوی خودرو یا فضای بین پشت و صندلی حرکت دهید. حالا باید لاستیک زیر صندلی و البته زیر فنرها را ببندیم.

نحوه قرار دادن روکش روی صندلی عقب خودرو

تا اینجا متوجه شدیم که چگونه روکش صندلی جلوی پراید را برداریم. حال باید برای نصب صندلی عقب خودرو اقداماتی انجام دهیم. مانند مراحل قبل، با صندلی یا روکش صندلی شروع کنید. اکثر پوشش های پشتی دارای دو لایه هستند. در این مرحله باید کف خودرو از بدنه جدا شده و در جای خود قرار گیرد. پس از انتقال زمین به جای دیگر، باید روکش صندلی را زیر صندلی قرار دهید و مراحل قبلی را در راهنمای نصب صندلی طی کنید. شما باید دو نوار لاستیکی را در یک زمان ببندید و طناب ها را به درستی ببندید. پچ، باید این مرحله را در قسمت بعدی تکرار کنید.

مرحله بعدی اطمینان از جدا نشدن تکیه گاه و تکیه گاه صندلی عقب یا پشتی صندلی از بدنه خودرو است، بنابراین این مرحله در داخل خودرو انجام می شود. برای نصب کارت پشتیبانی این مرحله را دنبال کنید. صندلی را شکل دهید و درزها باید مطابقت داشته باشند. نوارهای لاستیکی که پوشش را در جای خود نگه می دارند باید وارد شوند تا از شل شدن روکش صندلی جلوگیری شود.

ویژگی های بهترین روکش صندلی پراید

روکش صندلی برای محافظت در برابر سرقت

رنگ مناسب پارچه، این رنگ باعث خستگی چشم نمی شود

در مقابل نور خورشید، پوشش را تغییر رنگ نمی دهد

عرق کمتر

تمیز و آسان برای شستشو

آخرین مرحله بستن روکش صندلی پراید است

آخرین مرحله در اتصال روکش صندلی پراید، پوشاندن قسمت زیرین صندلی ماشین است. توجه داشته باشید که صندلی های جلو و عقب این خودرو از این سری هستند. پس از پوشاندن صندلی های جلو و عقب خودرو، این قسمت ها نیز باید پوشانده شوند. این قسمت به راحتی پوشانده می شود.

جمع بندی

در این مقاله نحوه نصب روکش صندلی تیبا 2 را به شما آموزش داده ایم و تمامی موارد و مواردی که در نصب روکش صندلی پراید باید رعایت کنید را برای شما شرح داده ایم. با رعایت این نکات می توانید به راحتی صندلی ماشین کودک را نصب کنید. برای خرید انواع لوازم جانبی و روکش صندلی پراید به فروشگاه بهنیکان مراجعه کنید.

خروج از نسخه موبایل