آینده مریخ نورد ناسا پس از فرود موفقش چه خواهد شد؟

به گفته شفاف ، مسیر پایدار ناسا شب گذشته پس از چند ماه انتظار در مریخ فرود آمد. چتربازان در دهانه ای به عرض 45 کیلومتر فرود آمدند و ماموریت جاه طلبانه ای را برای کشف نشانه های زندگی در سیاره سرخ و جمع آوری اطلاعات از آن آغاز کردند. اما ماموریت 2.7 میلیارد دلاری ناسا به مریخ ممکن است ماه ها طول بکشد تا دندان های خود را در کارهای علمی فرو برد.

مریخ نورد Perseverance طی روزهای آینده چندین مرحله را طی می کند تا سرعت و استقامت تیم ویژه را در حفره های جدید افزایش دهد. این تیم برای بارگیری نرم افزار پرواز ربات شش چرخ سازگار با سطح مریخ ، سیستم های برق ، گرما و ارتباطات را تثبیت خواهد کرد. اگر همه چیز طبق برنامه پیش برود ، بارگیری نرم افزار جدید 4 شروع می شود که تکمیل آن مدتی طول می کشد.

معاون مدیر پروژه گفت: “پس از شروع کار ، حدود چهار روز دیگر به سمت نرم افزار جدید حرکت خواهیم کرد.” ما این کار را خیلی دقیق انجام می دهیم تا مشکلی ایجاد نشود. سرانجام ، پس از قرار دادن بازوها ، اولین حرکت روتر ، حدود پنج متر جلو و عقب ، انجام می شود. این آزمایش استقامت را برای اولین سفر بزرگ به فرودگاه هوایی مریخ آماده می کند. این تیم ماموریت مریخ نورد را به مکانی باز و راحت هدایت می کنند. در این مرحله ، هلی کوپتر همراه می تواند به عنوان یکی از مهمترین قسمتهای مأموریت ، موفقیت های عمده ای کسب کند. نسخه فنی Persistence وجود دارد که برای تولید اکسیژن از جو عمدتا دی اکسید کربن در مریخ طراحی شده است ، ابزاری برای کمک به مهاجران آینده در سیاره سرخ.

مقامات ناسا می گویند در صورت موفقیت در ابتکار عمل ، هلی کوپترها می توانند به زودی به مریخ برسند ، داده ها را جمع آوری کنند یا به عنوان پیشاهنگی برای مریخ نوردان تبدیل شوند.

مریخ نوردان ناسا

به گفته معاون مدیر پروژه ، انتظار می رود پروازهای آزمایشی در مجموع 30 پرواز داشته باشند. سپس تیم توانایی پیمایش اتوماتیک مریخ نورد را توسعه داده و سپس اقناع شروع به حرکت به سمت اولین سایت تحقیقاتی مهم خود می کند. دوره برنامه ریزی شده برای هلی کوپترها و پروازها در بهار است و کارهای علمی از تابستان آغاز می شود.

شواهدی از دهانه Persevers یک بار حاوی یک دریاچه بود و این چاه را پیدا کرد. تأیید وجود دریاچه در مریخ می تواند وجود حیات در کره زمین را از میلیاردها سال پیش تأیید کند. احتمالاً یکی از زیباترین خورهای آبرفتی در مناطق استوایی ، آنها برای زنده ماندن میکروارگانیسم ها ایده آل هستند ، که میلیاردها سال پیش به ما داده اند و هنوز هم هستند. ماموریت اصلی اقناع ، مطالعه نجوم بیولوژیکی در مریخ و پاسخ به س ofال وجود حیات در مریخ است. این مریخ نورد شباهت زیادی به مریخ نورد قبلی دارد ، با این تفاوت که شامل یک میکروفون با مجموعه ای کامل از ابزارهای علمی جدید است که سرعت جستجو را افزایش می دهد. این اولین بار است که احساسات انسانی را در یک سیاره دیگر احساس می کنید.

وظیفه پیشگامان در مأموریت Mars 2020 حفاری بخشی از سطح مریخ و آوردن آن با عملکرد خودکار به زمین است. دانشمندان امیدوارند که این اتفاق تا سال 2030 رخ دهد. این اولین تجربه عمیق انسان در مریخ خواهد بود.

خروج از نسخه موبایل