ابعاد چادر مسافرتی ۸ نفره

چادر های مسافرتی یکی از محبوب ترین وسایل و تجهیزات مهم در سفر می باشد که بسیاری از افراد به دلیل داشتن وسیله نقلیه شخصی ، اقدام به تهیه آن ها می کنند تا بتوانند در طول سفر خود ، به استراحت کردن بپردازند . داشتن یک چادر مسافرتی می تواند سفری بسیار ساده و راحت را برای شما به دنبال داشته باشد . این محصولات عمدتا به صورتی طراحی می شوند که ابعاد و حجم بسته بندی بسیار کوچکی داشته باشند تا بتوانید به راحتی آن ها را در سفر ها به همراه داشته باشید . در واقع نمونه بسیار عالی از سری چادر های مسافرتی تولید ایران می باشد که می توانید آن را با قیمت ارزان خریداری کنید .

چادر های مسافرتی ایرانی چون چادر فوق به دلیل اینکه در داخل ایران تولید شده اند و مواد اولیه و روند تولید آن در داخل کشور صورت گرفته است ، هزینه تمام شده آن ها بسیار کمتر از نمونه های خارجی می باشد ، زیرا نمونه های خارجی عمدتا توسط فروشندگان اصلی ، عمده و خرد دست به دست شده و هزینه حمل و نقل نیز به آن اضافه می شود ، بنابراین ، قیمت نهایی برای مصرف کننده گران تر خواهد بود . بنابراین عمده تفاوت قیمت چادر مسافرتی ایرانی و خارجی محل تولید آن ها می باشد . این چادر مسافرتی دارای کیفیت بسیار بالا بوده و کاملا قابل قیاس با مدل های خارجی می باشد .

شرکت تولید کننده چادر مسافرتی 8 نفره ایرانی برند اف آی تی ( F.I.T tent ) می باشد که در واقع شاید برخی از شما آن را با نام شرکت فخر ایران بشناسید ، شرکت اف آی تی با بیش از 50 سال سابقه درخشان در زمینه تولید و یکی از با سابقه ترین شرکت در این زمینه می باشد . این شرکت سعی کرده است تا محصولات خود را در بالا ترین سطح تولید کند به گونه ای که مسافران بتوانند با خیال راحت و با ایمنی بیشتری از چادر مسافرتی استفاده کنند .

ایمنی در چادر های مسافرتی بسیار مهم است ، از این رو باید توجه داشته باشید تا چادر های مسافرتی را انتخاب کنید که ایمنی بسیار خوبی داشته باشد تا بتوانید در شرایط مختلف جوی نیز از آن ها استفاده کنید . از ویژگی های بسیار خوب چادر مسافرتی 8 نفره ایرانی می توان به ضد آب بودن بدنه و فریم آن اشاره کرد . لازمه هر چادر مسافرتی استانداردی این است که بدنه آن ها ضد آب باشد تا بتوان از محصول در شرایط بارانی و یا سرد استفاده کرد . زمانی چادر مسافرتی ضد آب خواهد بود که جنس بدنه و دوخت آن به بهترین شکل انتخاب و انجام شده باشد .

برای ساخت این چادر مسافرتی همانطور که در بخش توضیحات ارائه شده است از پلی استر می باشد ، پلی استر ها موادی ضد آب هستند که در دسته پارچه های شمعی قرار می گیرند . با توجه به تحقیقات انجام شده بر روی انواع مدل های چادر مسافرتی شرکت های برتر می توان گفت 80 درصد محصولات از پارچه های شمعی چون پلی استر استفاده شده اند . حتی نمونه های حرفه ای چادر مسافرتی که برای کوهنوردی طراحی شده اند ، از این جنس می باشند و به خوبی می تواند سرپناه ایمنی را برای کوهنوردان در شرایط نامساعد جوی کوهستان ایجاد کنند .

سازه این چادر مسافرتی به صورت فنری می باشد ، لازمه طراحی سازه فنری این است که فریم پایه ها را از اجناسی فنری ایجاد کنند . به همین منظور شرکت اف آی تی از پایه های فایبرگلاسی استفاده کرده است . لازم به ذکر است که این جنس نمونه های مختلف منعطف و سخت دارد که نمونه منعطف آن بیشتر برای ساخت فریم چادر و از نمون های سفت و سخت آن برای ساخت بدنه برخی از وسایل نقلیه چون ماشین ، قایق ، هواپیما و بسیاری از دستگاه های دیگر استفاده می شود .

از ویژگی های سازه فنری چادر مسافرتی می توان به راه اندازی بسیار ساده آن اشاره کرد . شما می توانید چادر مسافرتی 8 نفره ایرانی را به صورت اتوماتیک راه اندازی نمایید . با باز کردن تنها قسمتی از چادر ، محصول به صورت فنری باز شده و نیازی به نصب و راه اندازی بدنه به پایه نخواهد بود . این در حالی است که چادر های عصایی نیازمند راه اندازی هستند و شاید کمی زمانبر باشند . بنابراین اگر به دنبال چادر مسافرتی بی دردسر و راحت هستید ، این گزینه بسیار مناسب خواهد بود .

این چادر مسافرتی علاوه بر مزایایی بسیاری که دارد ، عیب هایی نیز به همراه دارد که می توان در مقایسه با دیگر چادر های مسافرتی به حجم بسته بندی نسبتا بزرگ آن اشاره کرد ، این در حالیست که مدل های عصایی بسیار کم حجم تر هستند . ساختار گنبدی شکل این چادر مسافرتی می تواند مانع از راکد ماندن آب بر روی دیواره ها و سقف شود ، بنابراین باران شدید نیز تاثیری بر روی چادر نخواهد داشت ، همچنین باد شدید در برخورد با دیواره های شیب دار چادر منحرف شده و تعادل آن را برهم نخواهد زد .

اگر محلی که برای استقرار پیدا کرده اید و هوا کمی بادی است ، شما می توانید چهارگوشه چادر را با استفاده از میخ و حتی یک تکه چوب به زمین متصل کنید سنگی را بر روی آن قرار دهید تا به بهترین شکل چادر به زمین چسبیده و باد آن را بلند نکند . همانطور که از نام محصول مشخص است تعداد 8 نفر می توانند از آن استفاده نمایند ، اما لازم به ذکر است که 8 نفر به صورت نشسته می توانند از چادر مسافرتی استفاده کنند ، بنابراین بستر دراز کشیدن و خوابیدن تنها برای 4 نفر محیا خواهد بود . شاید بهتر باشد این موارد را در انتخاب چادر مسافرتی دخیل نمایید . نمونه بزرگ تر این چادر نیز وجود دارد که برای استفاده 10 نفره و حتی 12 نفره قابل استفاده است که به ترتیب 5 و 6 نفر می توانند به صورت دراز کش از آن استفاده نمایند . شما می توانید برای استراحت کردن در داخل چادر از کیسه های خواب و حتی تشک بادی کمپینگ و … استفاده کنید تا خوابی آسوده را باچادر مسافرتی 8 نفره با ارتفاع 210 سانتی متر

چادر مسافرتی 8 نفره با ارتفاع 210 سانتی متر یکی از با کیفیت و جذابی است که به دلیل داشتن قیمت بسیار مناسب و در عین حال بدنه ای مقاوم و با کیفیت در دسته محصولات پر فروش بازار قرار گرفته است. این محصول از نظر نوع ساخت و ظاهر بی شباهت به اکثر چادر های موجود در بازار نیست. در ادامه این پست قصد داریم تا به صورت کامل این چادر مسافرتی را برای شما بررسی نماییم تا قبل از خرید خصوصیات کامل ان را در اختیار داشته باشید…

طراحی و ارگونومی ساخت

چادر مسافرتی 8 نفره با ارتفاع 210 سانتی متر یک چادر با کیفیت است که از نظر ظاهر نیز در دسته محصولات جذاب و دیدنی بازار قرار گرفته است. در ابتدا اگر بخواهیم در خصوص رنگ بدنه و قسمت های مختلف این محصول بحث کنیم باید به این نکته اشاره کرد که رنگ اصلی این محصول به صورت بادمجانی طراحی و تولید شده است. علاوه بر این ها لبه های اصلی این محصول نیز از رنگ های سفید و ابی نیز تشکیل شده است که فوق العاده زیبا و دیدنی است. هم چنین سقف و قسمت بالایی این محصول هم از رنگ سورمه ای طراحی و تولید شده است که تمامی این رنگ ها در یک طیف خاص بوده و باعث زیبایی این شده است. هم چنین این محصول دارای یک عدد درب بزرگ نیز می باشد که این درب دارای توری بوده و در فصول گرم سال به راحتی می توانید ان را ببندید تا حشرات مضر به داخل چادر وارد نشوند. هم چنین این محصول دارای یک عدد پنجره هم می باشد که این پنجره خود دارای توری است. تمام این موارد نشان از خلاقیت و در نظر گرفتن تمام جوانب می باشد.

جنس بدنه

بدنه این چادر مسافرتی ساخته شده از نوع اکسفورد می باشد. این جنس به صورت کاملا مقاوم طراحی شده و ضد اب است که همین امر سبب شده تا بدون نگرانی بتوانید از ان در هر شرایطی استفاده کرده و نگران نفوذ اب به داخل چادر نباشید. هم چنین این محصول پایه های الومینیومی هم دارد که این پایه ها نیز دارای انعطاف پذیری قابل قبولی دارند.

ابعاد و وزن

ارگونومی ساخت این محصول به صورت مربعی شکل هست به همین دلیل طول و عرض این چادر مسافرتی هر دو 240 سانتی متر می باشد. هم چنینارتفاع این محصول هم 210 سانتی متر است. تمام این موارد باعث شده تا بتوانید به سادگی در داخل این چادر ایستاده و عبور و مرور کنید. هم چنین این محصول دارای ظرفیت 8 نفره است که 4 نفر به صورت درازکش و هم زمان می توانند در داخل ان به استراحت بپردازند. نکته مهم دیگر در خصوص این محصول وزن ان است که تنها 5 کیلو گرم وزن دارد.

راه اندازی و مراقبت و نگهداری

این محصول قابلیت راه اندازی به صورت اتوماتیک را دارا می باشد. این بدین معناست که شما تنها کافی است این چادر مسارفتی را از داخل بسته بندی خارج کرده و ان را بر روی زمین قرار دهید. سپس به سادگی این کالا را باز کرده و ان را بر روی زمین پهن نمایید. نکته مهم دیگر در خصوص این محصول نحوه جمع کردن ان است که با استفاده از روش های گفته شده در داخل دفترچه راهنمای این چادر مسافرتی می توانید به سادگی این محصول را جمع اوری نمایید. هم چنین برای مراقبت از این محصول نیز باید به چند نکته توجه کنید. در وهله اول باید از ضربه زدن و سوراخ کردن این محصول بپرهیزید تا اسیب جدی نبیند. هم چنین باید سعی کنید تا فشار زیادی به بخش پایه ها و ستون های این محصول وارد نکنید.

جمع بندی

چادر مسافرتی 8 نفره با ارتفاع 210 سانتی متر یک محصول فوق العاده با کیفیت و زیباست که بدنه ای فوق العاده مقاوم دارد. این محصول دارای ساک حمل نیز می باشد که جا به جایی این کالا را فوق العاده ساده و اسان کرده است. هم چنین این محصول مناسب برای استفاده در سفر های شما هم می باشد. هم اکنون می توانید این چادر را با قیمت مناسب از سایت نمایندگی اینتکس در ایران خریداری نمایید. چادر مسافرتی کودک در دل طبیعت تجربه کنید .

 

خروج از نسخه موبایل