اثرات کرونا بر دستگاه گوارش چگونه است؟

یک متخصص داخلی داخلی و یک متخصص گوارش بزرگسال گفت: “هنوز مطالعاتی در مورد اثرات کورو ویروس روی بدن انجام نشده است ، اما براساس نتایج و رفتار ویروس می توان گفت اثرات آن بر دستگاه گوارش کوتاه مدت است.”

به گزارش روابط عمومی ، دکتر ستار جعفری با ابراز نگرانی از علائم گوارشی کرونا که افراد به آن مبتلا هستند ، ابراز کرد: 20 تا 30 درصد بیماران مبتلا به بیماری عروق بیماری کرونا قلب ممکن است با درد شکم یا اسهال به مراکز درمانی بروند.

وی گفت: “هنوز هیچ راه حلی برای اسهال ، تهوع و استفراغ و درد وجود ندارد.” “به دلیل ویروس خطر ابتلا به كروناویروس و عفونت در بدن وجود دارد ، اما به نظر جدی می رسد.” میزان مرگ وی کاهش یافته است. لازم به ذکر است که تاج عمدتاً با سرماخوردگی بروز می کند ، اما در برخی از بیماران منجر به نارسایی تنفسی و کاهش اکسیژن در خون ریه ها می شود. در چنین مواردی ، تنگی نفس معمولاً بدتر می شود و با درمان سرپایی تب کاهش می یابد ، علائم بدتر می شود و بیمار مجبور است به مرکز پزشکی مراجعه کند.

یک متخصص داخلی داخلی و یک متخصص گوارش بزرگسال گفت: “ممکن است گاهی بیمار برای مراقبت از بخش مراقبت های ویژه و مراقبت های تنفسی در بیمارستان بستری شود ، اما معمولاً این طور نیست و فقط 15 درصد بیماران ممکن است به آن احتیاج داشته باشند.” بستری شدن در بیمارستان و چندین درصد ICU و بستری شدن در هنگام تنفس لازم است.

وی خاطرنشان کرد: هنوز اثرات این ویروس در دستگاه گوارش ، کبد و سیستم گردش خون مشخص نیست: “این ویروس بر روی چندین گیرنده تأثیر می گذارد و گیرنده ها می توانند در هر نقطه آلوده شوند.” این گیرنده ها عمدتاً در ریه ها قرار دارند. درصد کمی نیز می تواند بر کبد تأثیر بگذارد. با این حال ، ویروس جدید است و به اندازه کافی مورد مطالعه قرار نگرفته است.

جعفری همچنین گفت: تاج تأثیر طولانی مدت بر معده و روده ندارد و به نظر می رسد این ویروس بعد از بیماری اثر خود را در بدن از دست می دهد. جدید است و نیاز به تحقیقات گسترده و کامل دارد ، لازم است ابعاد بیماری را مورد بررسی قرار داد. با این وجود ، مطالعاتی در مورد اثرات تاجی ویروس بر روی بدن هنوز به اتمام نرسیده است ، اما براساس نتایج به دست آمده و رفتار ویروس در همان خانواده ، می توان گفت که تأثیر آن بر دستگاه گوارش کوتاه مدت است.

انتهای پیام

خروج از نسخه موبایل