اجاره خودرو در دبی گران است

سوالات متداول اجاره خودرو در دبی

در اینجا به مهم‌ترین سوالاتی که در اجاره خودرو در دبی ممکن است برای شما پیش آید، پاسخ می‌دهیم.

چگونه می‌توان مبلغ ودیعه ضمانت نقدی را پرداخت کرد؟

ضمانت نقدی را می‌توانید هم به صورت ریالی، هم ارز دیجیتال در دبی و یا دفتر مرکزی تهران پرداخت کنید.

آیا یک توریست می‌تواند در دبی ماشین اجاره کند و رانندگی کند؟

بله گردشگران می‌توانند با دریافت گواهینامه بین‌المللی در کشور خود و همراه داشتن آن در دبی، خودرو اجاره کرده و رانندگی کنند. همچنین لازم است پیش از سفر به دبی با قوانین رانندگی در این شهر آشنا شوید تا از برخورد با مشکلات احتمالی جلوگیری کنید.

آیا افراد غیرمقیم امارات نیز می‌توانند در دبی ماشین کرایه کنند؟

تمامی افراد با داشتن شرایط سنی و دریافت گواهینامه بین‌المللی می‌توانند در دبی ماشین اجاره کرده و سفری راحت و خاطره‌انگیز را تجربه کنند.

آیا می‌توانم از فرودگاه دبی خودرو اجاره کنم؟

بله به محض رسیدن به فرودگاه دبی می‌توانید با کارشناسان ما تماس گرفته و خودروی موردنظرتان را رنت کنید. همچنین می‌توانید پیش از سفر خود به دبی، مراحل رزرو خودرو را انجام داده و پس از رسیدن به فرودگاه دبی ماشین را از نمایندگان مجموعه تحویل بگیرید.

کرایه ماشین در دبی در روز چقدر است؟

هزینه اجاره ماشین در دبی باتوجه به نوع خودرو و روز‌های درخواستی متقاضیان متفاوت است که برای مشاهده و آگاهی دقیق از قیمت‌های روز می‌توانید به قسمت (لیست قیمت اجاره خودرو در دبی) بالای صفحه مراجعه کنید.

آیا برای اجاره ماشین در دبی به ویزا نیاز دارید؟

یکی از مدارک لازم جهت اجاره خودرو در دبی برای گردشگران، ارائه تصویر ویزا به کارشناسان مجموعه است. بنابراین لازم است پیش از اقدام به اجاره خودرو ویزای خود را تحویل گرفته باشید.

حتماً باید در سفر به دبی ماشین اجاره کنم؟

در اجاره خودرو در سفر به دبی اجباری در کار نیست اما از نظر ما و تمام افرادی که به این شهر سفر کرده‌اند، اجاره خودرو بهترین گزینه برای رفت و آمد خواهد بود. زیرا با این کار می‌توانید هم در هزینه‌های خود و هم در وقت و زمان خود صرفه‌جویی کنید.

برای کرایه ماشین در امارات به چه چیز‌هایی نیاز دارید؟

مدارک لازم برای اجاره خودرو در امارات باتوجه به نوع سرویس انتخابی شما تعیین می‌شود. در اجاره خودرو با راننده فقط نیاز به عکس پاسپورت است. اما در اجاره خودرو بدون راننده باید تصویر گواهینامه بین‌المللی، تصویر ویزا و تصویر پاسپورت خود را به کارشناسان ارسال کنید.

هزینه کرایه ماشین در دبی با راننده چقدر است؟

هزینه اجاره خودرو با راننده باتوجه به نوع خودرو و تعداد روز‌های انتخابی متقاضیان متفاوت است اما در حالت کلی هزینه آن از 550 درهم آغاز می‌شود.

آیا کسی می‌تواند با ماشین من در دبی رانندگی کند؟

اگر فرد مقیم امارات است حتماً باید گواهینامه امارات را در اختیار داشته باشد. در غیر اینصورت اگر به عنوان مسافر به شهر دبی سفر کرده است باید پیش از سفر، گواهینامه بین‌المللی را از کشور خود دریافت کرده باشد.

آیا گردشگران زن می‌توانند در دبی رانندگی کنند؟

بله بانوان اجازه رانندگی در دبی را دارند و با در اختیار داشتن گواهینامه بین‌المللی می‌توانند به راحتی در این شهر رانندگی کنند.

کدام منطقه برای اقامت در دبی بهتر است؟

آیا اجاره ماشین در فرودگاه دبی ارزان‌تر است؟

خیر نرخ اجاره ماشین در فرودگاه دبی هیچ تفاوتی با اجاره ماشین در لوکیشن‌های دیگر ندارد.

چه مدت می‌توان در دبی ماشین کرایه کرد؟

اجاره خودرو هاچبک در دبی از ۲ روز تا بیش از ۲۰ روز امکان‌پذیر است که باید هنگام عقد قرارداد با کارشناسان مجموعه، تعداد دقیق روز‌های اجاره را مشخص کنید.

هزینه های جانبی رنت ماشین در دبی

هزینه ی اجاره ی صندلی کودک (برای کودکان زیر ۴ سال اجباری است) روزانه ۳۰ درهم است.

اجاره GPS یا مسیریاب در صورت درخواست به ازای هر شب ۲۰ درهم است.

در صورت درخواست راننده و مترجم (فارسي به انگليسي – براي امور تجاري – سفارت ها) دستمزد روزانه ۴۵۰ درهم (راننده و مترجم) است.

به ازاي هر نفر راننده ی اضافه داراي گواهينامه ی بين المللي روزانه ٢٠ تا ۳۰ درهم بابت بيمه دريافت مي شود.

در صورت بروز هرگونه مشکل در تحویل خودروی انتخابی، خودروی مشابه از نظر ویژگی های ظاهری و قیمتی تحویل داده می شود.

محدودیت رانندگی بصورت میانگین روزانه ۲۰۰ کیلومتر می باشد (بطور مثال ۵ روز ۱۰۰۰ کلیومتر) و هر کیلومتر مازاد برای خودروهای اکونومی ۱ درهم، خودروهای گروه B و C هر کیلومتر 2 درهم و خودروهای لوکس هر کیلومتر 3 درهم هزینه دارد

تحویل خودرو در محل شما

تحویل خودرو و عودت در هتل یا فرودگاه بیش از دو روز رایگان می باشد

هزینه تحویل و عودت خودرو در هتل یا فرودگاه کمتر از دو روز هر طرف ۵۰ درهم هزینه دارد

هزینه پارکینگ برای تحویل در فرودگاه دبی حدود 30 درهم می باشد

اجاره ی خودرو به همراه راننده

راننده برای ٨ تا ٩ ساعت در روز در خدمت شما خواهد بود برای استعلام هزینه با ما در ارتباط باشید.

بیمه ی خوردو

بیمه کامل – فول اینشورنس که هزینه جانبی ندارد.

مالیات و بیمه

مالیت و بیمه رایگان می باشد.

قوانین کلی رانندگی در دبی

سن قانونی رانندگی در دبی از ۱۸ به بالاست و همچون دیگر نقاط گواهینامه بین المللی رانندگی و یا گواهینامه از کشور مورد تایید از الزامات رانندگی محسوب می شود. علاوه بر این، دارا بودن مدرک بیمه وسیله نقلیه نیز حائز اهمیت است.

برای اجاره خودرو سن زیر ۲۳ سال شامل پوشش بیمه نمی شود و برای استفاده از آن باید تعهد بدهید.

تمامی خودرو ها در دبی در سمت راست خیابان حرکت می کنند.

نشستن کودکان زیر ۱۰ سال در صندلی جلو ممنوع است. علاوه بر این کودکان زیر ۴ سال می بایست حتما در صندلی مخصوص کودک بنشینند و جريمه تخلف از این قانون، ۴۰۰ درهم می باشد.

بستن کمربند ایمنی برای همه الزامی می باشد و دریافت تماس تلفن همراه تنها می بایست توسط بلوتوث خودرو صورت گیرد.

چراغ راهنمایی جدیدی برای امنیت ترام ها معرفی شده است و توجه نکردن به چراغ قرمز در چهار راه ترام جریمه ای سنگین بالغ بر ۳۰ هزار درهم می باشد.

در دبی ایمنی خودرو بسیار مهم است و ایمنی خودرو سرسختانه چک می شود.

تمامی خودرو های می بایست دارای مدرک ایمنی و رجیستری باشند و چک ایمنی خودرو برای خودرو های بالای ۲ سال هرساله می بایست صورت گیرد.

اگر می خواهید در دبی خودرو شخصی خود را رانندگی کنید، بهتر است بدانید که می بایست مدرک ایمنی موفقت و دائمی داشته باشید.

قوانین سرعت مجاز در دبی

تابلو سرعت مجاز خودرو ها در تمامی خیابان های دبی نصب شده و مشخص است، سرعت مجاز در خیابان های اغلب بین ۶۰ الی ۸۰ کیلومتر در ساعت است و در مناطق مسکونی سرعت مجاز ۴۰ کیلومتر است. در کنار ساختمان ها و پارکینگ ها سرعت مجاز ۲۵ کیلومتر بر ساعت است. البته سرعت مجاز بسته به خیابان و نوع محوطه متفاوت است، در اتوبان ها حداکثر سرعت مجاز بین ۱۰۰ الی ۱۲۰ است و حداقل۶۰ کیلومتر بر ساعت می باشد. در دبی جریمه سرعت بالا از ۴۰۰ تا ۲۰۰۰ درهم می باشد.

قوانین ترافیکی و جرایم ترافیکی در دبی

جریمه ها در دبی برای برخی از تخلافات بسیار سنگین است. سیستم نمره منفی گواهینامه در دبی نیز برقرار است و نمره منفی جرایم می تواند در کنار جرایم نقدی به متخلف داده شود. در صورت گرفتن ۲۴ نمره منفی در طول یکسال، گواهینامه شما برای مدت حداکثر ۳ ماه ضبط و توقیف می شود. لازم به ذکر است که به منطور کم کردن نمرات منفی راهی نیز وجود دارد، می توانید با شرکت در یکی از کورس های رانندگی از نمرات منفی خود بکاهید. البته این عمل تنها با دستور پلیس راهنمایی رانندگی دبی امکان پذیر می باشد. جریمه پارک خودرو در محدوده پارک ممنوع ممکن است از ۲۰۰ تا ۱۰۰۰ درهم باشد. جریمه های مربوط به پارک ممنوع، حداکثر باید بین ۱ تا ۲ هفته پرداخت شوند.

جریمه مصرف الکل در هنگام رانندگی

در دبی نیز همانند دیگر شهر های دنیا رانندگی در حال مستی و یا استفاده از مشروبات الکلی ممنوع است و اگر چه این قانون بسیار بدیهی می باشد، اما با این حال کسانی هستند که با مصرف الکل پشت فرمان می نشینند و هوس رانندگی می کنند. درجه قانونی استفاده از مشروبات الکلی به هنگام رانندگی صفر است و قانون با متخلفین این قانون به شدت برخورد می کند. جریمه رانندگی این تخلف به ۲۰ هزار درهم می رسد، علاوه بر این ۲۳ نمره منفی دارد و خودرو به مدت ۶۰ روز توقیف می شود. و این تنها مجازات نیست، متخلف به زندان تحویل داده می شود تا دادگاه درباره ایشان تصمیم گیری کند. استعمال سیگار در داخل خودرو شامل جریمه ۴۰۰ درهمی از طرف شرکت اجاره خودرو می باشد.

خروج از نسخه موبایل