بین المللی

اجرای تئاتر کوچک «گل اومد بهار اومد» برای کودکان بیمار

اجرای تئاتر کوچک «گل اومد بهار اومد» برای کودکان بیمار

تئاترِ کوچکِ «گل اومد بهار اومد» در نخستین روز از فروردین سال ۱۴۰۳ در یکی از
بیمارستان های استان مازندران اجرا شد.

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا،تئاترِ کوچکِ «گل اومد بهار اومد» در نخستین روز از فروردین ۱۴۰۳ و همزمان با روز جهانی تئاتر کودک و نوجوان در بیمارستان شفیع‌زاده امیرکلا استان مازندران به اجرا درآمد.

این نمایش کاری از مژده ذکریاپور مربی هنری کانون استان تهران و از تولیدات مرکز تولید تئاتر و تئاتر عروسکی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان است که با همکاری اداره‌کل کانون استان مازندران ویژه ایام نوروز اجرا شد.

تئاترِ کوچکِ «گل اومد بهار اومد» در باره نوروز و آیین‌های نوروزی است که بر اساس کتابی به همین نام اثر منوچهر نیستانی از انتشارات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان تولید شده است.

عوامل این نمایش عبارتند از: آهنگساز: امیرحسین انصافی، طراحی و ساخت دکور و عروسک: مژده ذکریاپور، صداپیشگان: مریم خاکسارتهرانی، امیرحسین انصافی و مژده ذکریاپور و مجری طرح: آتسا شاملو

 

در این برنامه مصطفی نجفی مربی سیار روستایی سوادکوه نیز برای کودکان کارگاه ساخت عروسک‌های آسان برگزار کرد و در پایان این عروسک‌ها را به کودکان و نوجوانان روستایی هدیه داد. 

این برنامه در امتداد برنامه عیدانه کانون پرورش فکری استان مازندران برگزار شد و قرار است در برخی از روستاهای مناطق کم‌برخوردار و نابرخوردار این استان نیز اجرا شود.

 

کارگروه خبری مطالب بین المللی

نویسنده اخبار بین‌المللی با تمرکز بر رویدادهای اقتصادی جهانی. با توجه به دانش در زمینه اقتصاد جهانی، به شما اخبار مهم و تحلیل‌هایی را درباره تغییرات اقتصادی جهانی ارائه می‌دهم. با استفاده از روش‌های تحلیلی منحصر به فرد، به شما نکات کلیدی اقتصادی را بیان می‌کنم.
دکمه بازگشت به بالا