احتمال اعمال افزایش حقوق بازنشستگان از اردیبهشت

احتمال اعمال افزایش حقوق بازنشستگان از اردیبهشت

وزیر کار از ابلاغ مسوبه افزازیش خووق بازنشستگان به هیئت دولت خبر دوست

به گزارش روابط عمومی، حجت‌الله عبدالملکی در نشست وزارت کار با مقامات و تشکل‌های عالی کارگری، کارفرمایی‌و کارگر کارگری استان‌های کشور گفت: افزایش حقوق بازنشستگان در هیات امنای سازمان تامین اجتماعی به تصویب رسیده و آن را به هیئت دولت تشکیل دهند. مهمترین چیز افزایش حق آزادی بیان است.
وی با اشاره به حذف برخی از یارانه‌بگیران گفت: آیین‌نامه‌های تنظیم بودجه‌های مختلف در حال تدوین است که یکی از این آیین‌نامه‌ها مربوط به حذف برخی از یارانه‌بگیران است که وزارتخانه به طور جدی درگیر آن است، اما موضوع اصلی این است که دولت به نظام یارانه‌ها می‌پردازد. صورت یکپارچه ورود می‌کند.
وزیر کار بیان کرد: رقم یارانه‌ای که در بودجه خیلی قانونی تعیین می‌شود، بیشتر از آن چیزی است که در سال‌های قبل و روز گذشته جلسه‌ای با حضور رئیس جمهور به موضوع یارانه پرداخت که در تصمیم گیری انجام می‌شود.
به گفته عبدالملکی، مسئله یارانه‌ها روی مسایل احساسی مردم تاثیر جدی دارد. از این نظر من نمی خواهم شهید شوم، نمی خواهم شهید شوم، نمی خواهم شهید شوم.
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی افزود: درمورد یارانه‌ها به طور کلی تصمیم‌گیری در حال گرفته شدن است که به زودی اعلام می‌شود و تلاش می‌شود بهترین تصمیم را در خصوص پرداخت یارانه‌ها تا بهترین اثر بهبودی در زندگی مردم بپذیرد. نظر شما در مورد این محصول چیست نظر شما در مورد این محصول چیست نظر شما در مورد این محصول چیست نظر شما در مورد این محصول چیست؟
عبدالملکی همچنین از تشکیل کمیته امنیت شغلی کارگران خبر داد و گفت: این کمیته به ریاست معاونت روابط تشکیل شد تا دیگر قراردادهای سفید امضا شود.
به گفته وی دو ماه فرصت دادیم که با مشارکت و کارفرمایان مباحث مطرح می شود تا اگر نیاز به قانون باشد، در قالب لایحه به مجلس ارسال شود و یا در هیئت وزیران تصویب شود.
علی حسین رعیتی فرد – روابط عمومی وزارت کار – نیز از فعالیت های 11 هزار تشکل کارگری و 300 تشکل کارفرمایی در کشور خبر دارد و گفت: تعداد تشکل های کارگری نسبت به جمعیت کارگری کشورمان کم است، به همین دلیل وزیر کار انجام می دهد تا همه کارها را انجام دهد. واحدهای زیر موموعه وزارت کار تا ماده ۱۳۱اونو کار و فصل ششم این
معاون روابط کار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، گفت: باید تشکل‌های رسمی در واحدهای تولیدی عملیاتی شود تا کار با استفاده از این تشکل‌ها مطالب به حق رای انجام دهند.
وی با اشاره به اعتقاد و رعایت کامل اصل سه جانبه گرایی توسط وزارت کار گفت: وزیر کار این است که این اصل در شورای عالی کار، حفاظت و سازمان تامین اجتماعی اجرا و عملیاتی شود.
رعیتی فرد گفت: هم آنونون ۱۴ هزار تشکل در کشور وجود درد و
علی خدا مطالبی، نماینده شورای عالی کار نیز در این نشست، امنیت شغلی را مهم‌ترین کارها دانستند و گفت: ریس جمهوری در زمینه امنیت شغلی بسیار متمرکز است این پیشنهاد می‌کند که کارگروه ویژه‌ای بین گروه‌های کارگری و کارفرمایی و دولت به منظور تامین امنیت باشد. SECURITY SECURITY SYSTEM SECURITY SECURITY SECURITY SECURITY SYSTEM خدمات قابل توجه SIGNIFICANT
وی ضمن اشاره به مشبلات مربوط به سامانه امع روابط کار، ازوزد: این طرح اجرا می‌شود که هنوز هیئت‌های تشخیص و حل اختلاف به اولیه‌ترین نیازهای سخت‌افزاری خود نبودند و امیدواریم با تخصیص بودجه مناسب به استان‌های مختلف این مشکل حل شود.
ابوالفضل اشرف منصوری، کانون کانون انجمن های صنفی کارگران هم مسکن و هم بیمه کارگران ساختمانی را از مطالبات جامعه کارگری برشمرد و اظهار امیدواری می کند که با همراهی وزارت کار و مسکن موضوع خانه دار عالی کار می شود.
انتهای پیام

خروج از نسخه موبایل