احداث سالن کُشتی تخصصی در بندرکیاشهر

روابط عمومی/گیلان رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان آستانه اشرفیه، با اشاره به آغاز پروژه احداث سالن کشتی تخصصی در بندرکیاشهر با اعتبار دو میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان از یک ماه گذشته، گفت: پروژه توسعه سالن کوچک وزنه برداری با اعتبار دو میلیارد تومان در دستور کار است.

اسدالله عبدالله تابار امروز ۲۵ مهرماه در گفت وگو با روابط عمومی، با اشاره به پروژه های عمرانی ورزشی شهرستان آستانه اشرفیه، اظهار کرد: پروژه توسعه سالن کوچک وزنه برداری با اعتبار دو میلیارد تومان در دستور کار است و پیشرفت حدود ۸۰ درصدی دارد و طی دو ماه آینده به اتمام می رسد.

وی از تصویب اعتبار هفت میلیارد تومانی در سال جاری برای احداث زمین های ورزشی روستایی روباز و تعمیر و تجهیز اماکن ورزشی خبر داد و افزود: با اعتبار ۱.۷ میلیارد تومان، چمن مصنوعی زمین ورزشی روستای سیاه کوچه اجرایی شده و در حال تعمیر رختکن هستیم و برق رسانی نیز انجام می شود؛ یک زمین ورزشی در روستای دهکا نیز با اعتبار ۱.۵ میلیارد تومان توسط پیمانکار احداث می شود.

رئیس اداره ورزش و جوانان آستانه اشرفیه با اشاره به آغاز پروژه احداث سالن کشتی تخصصی در بندرکیاشهر با اعتبار دو میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان از یک ماه گذشته، عنوان کرد: یک تیم فوتبال دسته سه کشوری در رده بزرگسالان داریم؛ در این راستا برای زمین فوتبال مجموعه شهید کروبی آستانه اشرفیه و ورزشگاه شهید اسماعیلیان بندرکیاشهر اعتبار گذاشتیم و فضای تماشاگران و «VIP» و شانه زنی زمین و تعمیرات دیگر در حال انجام است.

عبدالله تابار با بیان اینکه شهرستان آستانه اشرفیه امسال میزبان مسابقات ورزشی از جمله رزمی بوده است، گفت: جشنواره ورزش های شالیزاری را با حضور دو هزار نفر در سه روستای شهرستان برگزار کردیم و اختتامیه نیز در ۳۱ شهریورماه برگزار شد.

وی ورزش شهرستان آستانه اشرفیه را پویا و با نشاط دانست و یادآور شد: در هفته تربیت بدنی امسال برگزاری بالغ بر ۲۸ برنامه فرهنگی – ورزشی را پیش بینی کردیم که شاخص ترین برنامه ها شامل میزبانی از دو مسابقه استانی بیلیارد و بدمینتون است؛ مسابقات چندجانبه شهرستانی نیز برگزار خواهد شد.

رئیس اداره ورزش و جوانان آستانه اشرفیه با اشاره به برگزاری مسابقه کوهنوردی برای تمام کوهنوردان گیلانی در شهرستان لنگرود به میزبانی شهرستان آستانه اشرفیه، خاطرنشان کرد: هیئت های ورزشی در شهرستان فعال هستند و شاهد برگزاری مسابقات ورزشی همگانی در رشته های روستایی – عشایری هستیم.

عبدالله تابار، این شهرستان را دارای بالغ بر ۱۰۰ روستا دانست و بیان کرد: با اعتبار ۱۲۰ میلیون تومان اقدام به توزیع لوازم ورزشی در اکثر روستاها کردیم و مسابقات ورزشی مختلف نیز در این روستاها برگزار شد.

وی با اشاره به تاکید وزارت ورزش و جوانان مبنی بر تجهیز خانه های ورزشی روستایی، اضافه کرد: بالغ  بر ۱۸ خانه ورزشی در روستاها داریم و به دنبال افزایش خانه ها و تجهیز آنها هستیم.

رئیس اداره ورزش و جوانان آستانه اشرفیه با بیان اینکه در نیمه نخست امسال حدود ۵۰۰۰ ورزشکار سازمان یافته در شهرستان شناسایی شد، عنوان کرد: امیدواریم در نیمه دوم سال شاهد افزایش ورزشکاران باشیم؛ با محدودیت ساخت و ساز فضاهای سرپوشیده مواجه هستیم، اما به دنبال افزایش سرانه ورزشی به ویژه در بخش شهری هستیم.

وی همچنین خواستار ورود بخش خصوصی به عرصه ورزش شد و گفت: افزایش سرانه ورزشی شهری و روستایی و کیفی سازی اماکن ورزشی جزو اولویت های اداره ورزش و جوانان شهرستان آستانه اشرفیه است تا ورزشکاران بدون دغدغه به ورزش بپردازند.

انتهای پیام

خروج از نسخه موبایل