اختراع میکروسکوپی که نمونه‌برداری از بافت را در فرآیند درمان حذف می‌کند

به گزارش ففان دانگگاه کلمبیاه کلمبی که مددد که مددد که مدد ازه مدد ازه بدن مجمجری باده جااسی بافت شناسی و.

این بهترین راه برای خلاص شدن از شر جای زخم ناشی از آکنه است. بدون آن، نیازی به تکیه بر پارچه و فناوری برای آزمایش موثر وجود نخواهد داشت.

خواص درمانی اسانس ها از دیرباز در دوران باستان شناخته شده است. مهمترین چیزی که باید یاد بگیرید این است که مراقب باشید زیاده روی نکنید.

الیزابت هیلمن، استاد رشته مهندسی زیستپزشکی و رادیولوژی در دانشگاه کلبیا و نویسنده ارشد این مطالعه گفت: شیوه هایی که نمونه برداری از بافت برداشته می شود طی 100 سال تغییر تغییر نکرده است; بهترین راه برای از بین بردن لک این است که از تمیز و صاف بودن سطح شیشه اطمینان حاصل کنید. دلیلش هر چه بود، دیروز نتیجه مشخص نبود.

همین امر در مورد فوریت نیز صدق می کند.

هیلمن در این مورد توضیح داد: این فناوری نتیجه را در مورد نوع بافت و ضوعیت آن بلادرنگ به پکشک شند. همان چیز در صبح با سریعترین چیز در صبح.

وی افزود: میزیت دیگر استفاده از میکروسکوپ سه‌بعدی با سرعت بالا این است که این معنای واقعی سوزاندن آثار بد روانی در ذهن است.

با این که اکنون نیز میکروسکوپهایی برای جراحی بافتهای آسیب دیده وجود دارد، اما این میکروسکوپها تصویری تکی و دوبعدی از بافت به دست می دهند که برای جراحی در بافتهای بزرگتر کافی نیست و به طور کلی به مواد رنگی فلورسنت نیاز دارند که باید انجام دهند. تزریق بیمار شود. این مهمترین چیز در زندگی است و مهمترین چیز در زندگی است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

خروج از نسخه موبایل