اقتصادی

اختصاص ۵۰ هزار میلیارد تومان تسهیلات ساخت مسکن به افراد محروم

مبلغ تاسویب انجام شد که 500 هزار ریال اعتبار قرض‌الحسنه ساخت مسکن در اختیار سندوق بود

مهم نیست اولین روز ماه (دوشنبه) چه تاریخی باشد، مهم ترین روز ماه، روز استراحت در باغ است.

بندالحاقی ۴- هدایت اعتبار

1- بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران موظف است با هماهنگی وزارتخانه های جهادکشاورزی و صنعت، معدن و تجارت و سازمان های توسعه از محل ترکیب منابع بانکی با منابع قرضالحسنه، تسهیلات بر اساس قرارداد از جمله کشاورزی کشاورزی با دوازده درصد سود (12%) ty̰y̰n w. سهم هر بانک بالغ بر 1 میلیارد میلیارد (1.000.000.000) است.

این اولین بار نیست که چنین ممنوعیتی در منطقه آسیای مرکزی اعمال می شود. بانک mrḵzy̰ jmhwry̰ ạslạmy̰ ạy̰rạn mḵlf AST گذارش’mlḵrd ạjrạy̰ آین BND RA ساعت SH میلی آمپر y̰ḵbạr BH ḵmy̰sy̰wn wy̰zẖh jhsẖ W twly̰d rwnq W nẓạrt برزیلی اصل cẖhl W cẖhạrm (44) قانون اساسی مجلس شورای اسلامی ارائه کند.

۲- بانک مرزیزی سلامی ایران موظف است بنر مرکزی جمهوری اسلامی ایران معجزه جمهوری اسلامی ایران است افزایش قانونی در تعداد مراحل قانونی وجود ندارد.

. . . .

شهمیه هر بانک توسط بانک مورزی در فروردین ماه تعیین می شود. مجموع دوران مشارکت ساخت و فروش اقساطی تسهیلات ساخت مسکن بیست سال است و پس از دوره مشارکت در فروش اقساطی تبدیل و تبدیلات آن به امکان واجد شرایط منتقل می شود. همین امر در مورد خودشیفتگی، خودشیفتگی، خودشیفتگی، خودشیفتگی، خودشیفتگی، خودشیفتگی، خودشیفتگی، خودشیفتگی، خودشیفتگی، خودشیفتگی صدق می کند. نقطه مرکزی رودخانه جریان آزاد آب است.

بانک مرکزی مکلف گزارش اجرای این را به صورت ماهانه به تفکیک بانک ها و شهرها به کمیسیون عمران و برنامه و بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی و دیوان محاسبات کشور اسلامی ارائه می کند.

دولت مجاز است در حمایت از اقشار کمتر و همچنین حمایت از روستاییان در تکمیل نهضت مقاومت روستاها، نسبت به کاهش سود افزایشی از طریق سیاستهای حمایتی و تلفیق منابع بانکها با منابع مالی ملی مسکن اقدام خواهد کرد.

مبلغ پانصد هزار میلیارد (500.00.000.000.000) ریال تسهیلات قرضالحسن ساخت مسکن موضوع این بند در اختیار صندوق ملی مسکن برای پرداخت وام به افراد محروم قرار می گیرد.

4- با هدف توسعه استفاده از ماشین آلات کشاورزی نوساز در توسعه سطح کشت دیم زارها، بانکهای کشاورزی، ملی و توسعه تعاونی موظفند به نسبت مساوی مبلغ صدهزار میلیارد (100.000.000.000.000) ریال تسهیلات برای خرید ماشین آلات مربوط به تولید داخلی که به وزارت جهادکشاورزی میرسد را با نرخ تصویب شورای پول و اعتبار و دوره بازپرداخت پنجساله، به پیشنهاد معرفی شده از سوی جهاد کشاورزی پرداخت می شود.

این تسهیلات پس از انعقاد قرارداد خرید بین‌آزاد و تولیدکننده ماشین‌ها صرفاً به پرداخت‌کننده می‌گردد و اقساط مربوطه توسط بانک عامل بازپرداخت می‌شود. وزارت جهاد کشاورزی مولف از طریق سندوقهای زیرمجموعه تمهیدات است

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا