علمی و پزشکی

ادعای یک پزشک آلمانی درمورد طول دوره همه‌گیری کرونا

وی گفت: “ممکن است ویروس کرونا تا سال 2023 در کنار ما باشد و تعداد موارد به طور مرتب افزایش یابد.”

به گزارش روابط عمومی ، یک ویروس شناس ارشد که نحوه انتقال ویروس کرونا را در خانوارها بررسی کرد ، هشدار داد که ویروس می تواند سه سال دیگر در ما بماند.

پروفسور هندریک استریک گفت: “جمعیت عمومی باید برای رشد مداوم شرایط جدید در برخی مناطق آماده باشند ، همانطور که اخیراً در اسکاتلند مشاهده کردیم.”

حفظ فاصله فیزیکی ، جمع نشدن در گروه های بزرگ و پوشاندن صورت تأثیر زیادی در مدیریت ویروس دارد.کووید -19 ویروس شناس آلمانی معتقد است که باید تا سال 2023 با این بیماری مبارزه شود و مردم باید در زندگی روزمره به این بیماری عادت کنند.

پزشک به این اپیدمی در هاینزبرگ آلمان پاسخ داد. او و تیمش منطقه گانگلیون را بررسی کردند تا نحوه انتشار ویروس کرونا و چگونگی کنترل آن را تعیین کنند.

وی معتقد است که عدم برگزاری مهمانی ها و اجتماعات بزرگ در خانه ، رشد عفونت را کند می کند. در عین حال ، ویروس از بین نمی رود و اکنون بخشی از زندگی روزمره ما شده است.

وی گفت: “در حال حاضر ما سه ساله هستیم و باید راهی برای زندگی با ویروس کرونا پیدا کنیم.” حفظ فاصله جسمی ، جمع نشدن در گروه های بزرگ و پوشاندن صورت تأثیر زیادی در مدیریت ویروس دارد.

به گفته میرور ، این محقق: “واکسن کرونا را می توان یافت ، اما سرعت تولید و اثربخشی آن سوال برانگیز است.”

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا