ارائه روشی جدید برای برنامه‌ریزی بهینه سیستم‌های هوشمند انرژی الکتریکی

محققان دانشگاه بیرجند با همکاری محققان دانشگاه های اتحادیه اروپا روش جدیدی برای مدیریت و برنامه ریزی منابع تولید در ساختار شبکه های هوشمند تهیه کرده اند.

به گزارش روابط عمومی ، نتایج یک مطالعه مشترک توسط دکتر مصطفی وحدی پور دهری ، استاد مهندسی برق ، دانشگاه فردوس ، دانشگاه بیرجند و بازدید از استاد هما رشیدی زاده پس از همکاری بین المللی با محققان دانشگاه های معتبر اروپایی ، در معتبرترین ژورنال های علمی جهان منتشر شده است.

دکتر مصطفی وایدی پور دری ، استادیار دانشگاه بیرجند در مورد این مطالعه توضیح داد: “روشی جدید برای برنامه ریزی بهینه سیستم های هوشمند هوشمند ارائه شده است که نه تنها هزینه بهره برداری شبکه را کاهش می دهد بلکه با ارائه روشهای مناسب مدیریت تقاضا ، هزینه مشترکان را کاهش می دهد.”

این امر با در نظر گرفتن شبکه های فعلی و شرایط آینده و همچنین نقش فعال مشترکان در بازار برق و تأثیر منابع تولیدی تجدید پذیر در این شبکه ها ، موثرترین روش برای برنامه ریزی کاربران سیستم توزیع را فراهم می کند. هزینه ها و حداکثر درآمد برای مشترکین.

وی گفت: “نتایج این تحقیق کاربردی در آینده مورد توجه محققان و مهندسان برق خواهد بود.”

رئیس دانشکده فنی و مهندسی Firdous: نتایج این تحقیق در زمینه برنامه ریزی بهینه نیرو در شبکه های هوشمند منجر به انتشار نشریات IEEE از انتشارات IEEE به مقالات مربوط به معاملات IEEE با درجه های IF = 10.48 و Q1 می شود. معاملات مربوط به کاربردهای صنعت از IEEE به IEEE با رتبه بندی IF = 3.35 و Q1 ، از IEEE به IEEE Systems Journal = IF = 4.46 و از Q1 و سیستم های بین المللی برق ارائه شده توسط ELSEVIER. اثر IF = 4.42 و Q1.

به گفته وزارت علوم ، بخش اول تحقیقات مشترک دانشکده دانشگاه بیرجند با دانشگاه های اتحادیه اروپا پس از دو سال تحقیق در معتبرترین ژورنال های علمی جهان است و نیمه دوم دارای نتایج گسترده ای از تحقیقات است. این عمل پس از روش ارزیابی و ارزیابی انجام و منتشر می شود.

از طریق لینک های زیر می توانید به این مقالات دسترسی پیدا کنید:
https://ieeexplore.ieee.org/document/8966941
https://ieeexplore.ieee.org/document/8932607
https://ieeexplore.ieee.org/document/9080546
https://www.sc გამოცდილიirect.com/science/article/abs/pii/S0142061518306501
https://www.sc გამოცდილიirect.com/science/article/abs/pii/S0142061518340389

انتهای پیام

خروج از نسخه موبایل