اقتصادی

از ظرفیت تولید کنندگان داخلی در ناوگان حمل و نقل استفاده می‌کنیم – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری آنلاین، مهدی چمران رئیس شورای شهر تهران در بازدید از غرفه گروه بهمن در هجدهمین نمایشگاه حمل و نقل، ساختمان و خدمات شهری شهر آفتاب گفت: متاسفانه شهرداری تهران خریدی انجام نداده است. هر محصولی از شرکت های تولیدی در راستای گسترش و نوسازی ناوگان اتوبوسرانی بیش از یک دهه است.
و با بیان اینکه مبلغ مورد نیاز برای خرید اتوبوس شهری بیش از ظرفیت تولید شرکت های داخلی است; بیانیه این بود: در این خصوص حتی پیشنهاد ویژه ای مطرح شد که تا رسیدن به ظرفیت تولید شرکت های داخلی، واردات لازم انجام شود. این در حالی که این است که شورای شهر و شورای شهر حتی پیشنهاد و مسئولیتی در قبال واردات اتوبوس نداشته اند و ما اصرار داریم از ظرفیت تولید کیشور استفاده کنیم.
رئیس شورای شهر ضمن استقبال از تنوع در ارائه خدمات مرتبط با خدمات شهری در غرفه، گفت: همچنین ظرفیت وجود دارد.
چامران با بایان این متخصص نیست. بیانیه: اگر شرکت های داخلی بتوانند تا پایان امسال حدود 2000 دستگاه اتوبوس را تامین کنند، قطعا از آنها استقبال خواهیم کرد.
گفتن؛ گروه باخمان محصولات خود را در حوزه خودروهای تجاری و خدمات شهری در بازه زمانی 27 تا 30 آنلاین 1401 در هجدهمین نمایشگاه حمل و نقل، ساختمان و خدمات شهری عرضه کرد. شهرآفتاب به علاقه مندان معرفی می کند. سر وقت می رود، مینی خالی پگاسوس، زور 8.5 تن قدرت دادن و از این تعداد 460 دستگاه خودرو و کامیون تجاری است که در این نمایشگاه حضور دارند.
همچنین؛ گروه بهمن در زمینه خودروهای خدمات شهری و حمل و نقل شهری نیز محصولات و کاربری هایی مانند کپسول آتش نشانی، جمع آوری زباله و ایزوله دارد و اتوبوس CITY12 به نمایش گذاشته شد.
Бахман др выполни بن بین المللی شهر آفتاب نیز محصولاتی برای علاقه مندان به موتور سیکلت دارد و کسانی که عاشق موتورسیکلت و چهارچرخ هستند می توانند از این محصولات در نمایشگاه دیدن کنند.

دکمه بازگشت به بالا