از فریادهایی که با ایستادگی مقابل فساد بلند می‌شود، نمی‌هراسیم

روابط عمومی/قزوین سعید جلیلی در جمع هواداران خود در قزوین گفت: امروز باید با قدرت در برابر هرز رفتن بیت‌المال ایستاد و از بلند شدن فریادها در برابر ایستادگی مقابل فساد نهراسید. امروز ترس از آمدن جلیلی برای این است که اگر ملت، انتخابی در جهت مبارزه با فساد انجام دهد منافع مفسدین به خطر می‌افتد.

به گزارش روابط عمومی، سعید جلیلی در دیدار با مردم قزوین که در آخرین ساعت چهارشنبه ۱۳ تیر در ورزشگاه شهید بابایی قزوین صورت گرفت، اظهار کرد: احساس مسئولیت نسبت به یک انتخاب بزرگ و احساس تکلیف نسبت به چهار سال آینده ما را امشب اینجا دور هم جمع کرده است.

وی ادامه داد: در طول تاریخ دیده‌ایم که دشمن هر جا که نمی‌توانست کار را پیش ببرد سعی می‌کرد از زور، توهین، فریب و رفتارهای غلط استفاده کند و آنچه امروز اتفاق می‌افتد تکرار همین فرمول در صحنه جهانی علیه انقلاب اسلامی است.

این نامزد انتخابات ریاست جمهوری تصریح کرد: امام راحل با قدرت مردم جمهوری اسلامی را بنا نهاد و دشمنان بدانند جمهوری اسلامی امروز قدرتی دارد که وقتی موشک‌هایش را به سمت رژیم صهیونیستی شلیک می‌کند آن رژیم هیچ غلطی نمی‌تواند بکند و جمهوری اسلامی اینچنین اقتدار خود را به جهانیان نشان می‌دهد.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: وقتی از بایدن پرسیدند چرا علیه جمهوری اسلامی کار بیشتری انجام نمی‌دهید گفت آنچه توانسته‌ایم انجام داده‌ایم و بیشتر از این نمی‌توانیم کاری کنیم و این جمله نشان از به قدرت رسیدن جمهوری اسلامی دارد.

کاندیدای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: جمهوری اسلامی در جنگ و دفاع مقدس مقاوم ایستاد و در عرصه فرهنگ، اقتصاد صنعت و در عرصه‌های دیگر هم خوش درخشیده و به طور قطع به قله خواهد رسید.

وی اظهار کرد: امروز تمام نگرانی دشمن این است که مردم قدرت و فرصت‌ها را به خوبی شناخته‌اند، امروز دشمن فهمیده است مردم یک جهان فرصت دارند و نتیجه یک جهان فرصت باید یک ایران جهش باشد.

ملت ایران می‌تواند از هر فرصتی حماسه بیافریند

جلیلی در ادامه خاطرنشان کرد: ملت ایران از هر فرصت حماسه ساختند همانطور که اتفاق تلخ اردیبهشت ماه را تبدیل به حماسه کردند و این حماسه را نیز در روز جمعه تکمیل خواهند کرد.

وی بیان کرد: امروز اگر ملتی به قدرت خود واقف شود و از فرصت‌ها بتواند استفاده حداکثری داشته باشد موفقیت و جهش ایجاد خواهد شد؛ دشمن می‌داند که فرصت‌های این ملت فقط آب، جنگل، دریا، معدن، نفت، گاز و ترانزیت نیست بلکه فرصت بزرگ‌تر همین مردم، جوانان، نوجوانان، متخصصان و دانشمندان هستند که می‌توانند موفقیت بزرگی را رقم بزنند.

این نامزد انتخابات ریاست جمهوری گفت: ما مشکلات و ضعف‌ها را می‌بینیم و به فکر جوانان هستیم اما ضعف را با ضعف و نا امیدی نمی‌توان برطرف کرد بلکه ضعف را با قدرت می‌توان برطرف کرد و این قدرت در حضور حداکثری شما است.

وی خاطرنشان کرد: اگر مردم ما بتوانند از یک جهان فرصتی که خداوند در اختیار آنان قرار داده استفاده کنند موفقیت‌های بسیاری حاصل خواهد شد؛ جوانان کشور ما امروز در مرزهای دانش در حال حرکت هستند و ما اگر در طول تاریخ در نقطه‌های بزنگاهی غایب بودیم و غفلتی بر ما تحمیل شد امروز دیگر جوانان ما این اجازه را نمی‌دهند چراکه مردم با دستیابی به دانش توانسته‌اند جهش ایجاد کنند.

جهان فقط محدود یه چند کشور استکباری نیست

جلیلی با بیان اینکه یک عده فرصت‌های کشور ما را محدود و معطل به ارتباط با چند کشور کردند، افزود: شهید رئیسی به خوبی می‌دانست که کشور بخواهد پیشرفت کند باید ارتباط گسترده با جهان داشته باشد اما می‌دانست که جهان تنها چند کشور استکباری نیست، بلکه جهان ۲۰۰ کشور دارد. 

وی ادامه داد: در دولت سیزدهم شاهد عزت ملی بودیم ما توانستیم در این دولت برخی صنایع خود را به سایر کشورها صادر کنیم. مذاکرات فنی و مهندسی با کشورهای همسایه داشته باشیم و همچنین نهضت ملی مسکن را راه‌اندازی کنیم و حالا در نقطه‌ای هستیم که نمی‌خواهیم به عقب برگردیم‌.

این نامزد انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه ملت می‌خواهد یک جهان فرصت برای ایران بسازد، گفت: ملت ما امروز ایستاده است تا روابط خوب و سازنده با تمام جهان داشته باشد و به عنوان یک دولت نقش‌آفرین، موانع را حل و فصل کند. 

وی ادامه داد: امروز باید بتوانیم منابع کشور را حفظ کرده و افزایش دهیم در این راستا دولت باید به دنبال انضباط مالی، حذف ریخت‌وپاش‌ها و جلوگیری اتلاف منابع باشد؛ ما نمی‌پذیریم که بسیاری از مردم ما در عمرشان یک‌ بار تسهیلات نگرفته باشند اما ۹۰ درصد تسهیلات توسط ۱۰ درصد مردم گرفته شود.

وی با بیان اینکه این نوع پرداخت تسهیلات به معنای ایجاد فساد در کشور است، خاطرنشان کرد: باید با قدرت در برابر هرز رفتن بیت‌المال ایستاد و از بلند شدن فریادها در برابر ایستادگی مقابل فساد نهراسید و امروز ترس از آمدن جلیلی برای این است که اگر ملت انتخابی در جهت مبارزه با فساد انجام دهد منافع مفسدین به خطر می‌افتد.

این کاندیدای ریاست جمهوری تصریح کرد: کسانی نمی‌خواهند منافع ملت حفظ شود و به همین خاطر در برابر فشار خارجی تسلیم شده و حاضر می‌شوند تا پوزخند دشمن را ببینند درحالی که ما می‌خواهیم  از فرصت‌های کشور به بهترین شکل استفاده کنیم تا بتوانیم کشور را توسعه دهیم.

جلیلی در پایان اظهار کرد: ما امروز در یک بزنگاه مهمی هستیم که ایفای نقش پرشکوه در انتخابات است بنابراین باید نقش خود را به درستی اجرا کرده و مسیر درست آینده کشور را انتخاب کنیم؛ اگر مردم این انتخاب را انجام دادند همه باید از روز شنبه آماده یک کار جهادی بزرگ باشیم.

انتهای پیام 

خروج از نسخه موبایل