استانی

استمرا راه شهید جمهور در انتخاب مردم است

روابط عمومی/مازندران رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور گفت: راه شهید جمهور با انتخاب مردم ادامه می‌یابد.

حمیدرضا خان محمدی شامگاه۱۳ تیر در مراسم اربعین شهید جمهور در مدرسه خرما کلا قائمشهر با اشاره به اینکه شهید جمهور برای مردم، با مردم و در میان مردم بود و برایشان کار انجام‌ می‌داد، اظهار کرد: روزی که این مدرسه را به عنوان بزرگترین مدرسه روستایی و کانون تربیت و پیشرفت افتتاح می‌شد حضور داشتم و از ماه‌ها قبل مشخص شده بود که شهید جمهور برای افتتاحیه حضور پیدا می‌کنند؛ مدرسه باید تکمیل می‌شد و کار شبانه روزی و جهادی اهالی روستا، مهندسین نوسازی، دهیاری و همه کسانی که دلسوزانه آماده شدند تا به عنوان یک الگوی برتر این مدرسه را آماده کنند.

معاون وزیر آموزش و پرورش افزود: شهید رئیسی در آخرین سفر استانی که به مازندران داشتند به روستای خرماکلا و روستاهای اطراف سفر کردند و آخرین مدرسه‌ای که توسط ایشان افتتاح شد همین مدرسه بود و این‌ها را که کنار هم می‌چینیم متوجه می‌شویم چیزی که شهید جمهور ما به آن اعتقاد داشت مردم بود و در بین مردم حضور یافت.

خان محمدی گفت: با همه تبلیغات دشمن که تلاش برای نا امیدی مردم دارد اما مردم در تشییع جنازه شهید جمهورحضور چشمگیری داشتند.

وی با اشاره به اینکه سفرهای استانی بسیاری رفتیم اما صفای دل خرما کلایی‌ها عاشقانه بود و باید روایت‌ها کرد گفت: شهید جمهور برای مردم با مردم و در میان مردم بود و برایشان کار انجام ‌می‌داد.

خان محمدی افزود: در ادوار گذشته کمتر رئیس جمهوری در مدرسه روستایی حضور  پیدا می‌کرد ودر اتاق انتظار درباره مجوز گلخانه‌ها شخصا اقدام کرده و برای حل مسئله روستاها تلاش زیادی می‌کرد.

وی در توصیف شخصیت شهید جمهور ادامه داد: شهید رئیسی خودش را چیزی جز سرباز ولایت فقیه نمی‌دید، نگاه نافذ ایشان به عنوان امام امت به مردم بود.

 انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا