اقتصادی

اعطای تسهیلات به زیر مجموعه جهادکشاورزی، صنایع و گردشگری

روابط عمومی / شن و ماسه معاون سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان كوم: “طبق بیانیه دریافتی در تاریخ 12 اكتبر ، ادارات جهاد كشاورزی ، صنعت و جهانگردی حق داشتن تسهیلات را دارند.”

عبدالرضا شاملی ظهر امروز در جلسه ستاد استانی استان برای کاهش و رفع موانع تولید در تالار مشاهیر فرماندار: آنها مسئول نظارت بر پیام هستند و سازمان های جهادی کشاورزی ، سکوت و میراث فرهنگی این فرم های اطلاع رسانی را دریافت می کنند.

قم معاون وزیر صنعت و معدن ، معدن و تجارت استان كوم: كمسیون بررسی از دفتر استانداری ، نمایندگان این سازمان ها و همچنین بانك های موجود و مرجع نظارت برای بررسی پروژه ها انتخاب شد. مجوزهای موجود برای اشخاص تجاری ، سازمان “سامات” ، مبلمان کشاورزی و میراث فرهنگی است.

وی افزود: هدف از این دستورالعمل و ابلاغیه تأمین مالی سرمایه در گردش و نقدینگی بنگاه های اقتصادی و توسعه و بهبود واحدهای تولیدی یا بازسازی و نگهداری امکانات برای پیشرفت فیزیکی پروژه های مورد بررسی است.

به گفته شاملي ، در اين زمينه جلساتي برگزار شد و پيشنهاد شد بلافاصله اسناد پذيرش تسهيلات از دستگاه هاي مربوطه و انتقال پرونده ها به بانك ها ارائه شود. به بانکی که در هر بنگاه اقتصادی فعالیت می کند توصیه می شود هزینه این تسهیلات را مطابق با این سیاست پرداخت کند.

معاون وزیر صنعت و معدن با بیان اینکه ساماندهی صنعت ، معدن و تجارت در استان کوم گفت: هماهنگی و نظارت بر امکانات پذیرش استاندار و همچنین ارائه ضمانت های اجرایی و ساماندهی سمت. این سازمان همچنین به دنبال ایجاد کمیته هایی برای بررسی مبلمان کشاورزی و میراث فرهنگی است و بانک های موجود موظف به اجرای این تسهیلات در اسرع وقت هستند.

4 میلیارد و 440 میلیون پرداخت برای تامین پایدار برق در شهر شکوهیا ، کوم

مهدی آخانین همچنین در جلسه ستاد کاهش و رفع موانع استان که ظهر امروز در تالار مشاهیر استان قم برگزار شد ، گفت: در آوریل ، یک تفاهم نامه سه جانبه بین سازمان مدیریت و برنامه ریزی و استان و شرکت توزیع برق کوم امضا شد. این تفاهم نامه برای تأمین برق مورد نیاز شهر بود ، تاکنون 4 میلیارد و 440 میلیون مه در شهرک پرداخت شده است.

به گفته مدیر کل شرکت برق منطقه ای قم ، تاکنون 3 میلیارد و 140 میلیون تومان برای اولین پرداخت و 1.5 میلیارد تومان برای پرداخت دوم به صورت چک دریافت کرده ایم که در مجموع 4 میلیارد و 440 میلیون تومان برای آنها پرداخت شده است.

وی گفت: تعهدات باقیمانده مربوط به 1400 سال است و از زمان تعهدات استانی بیش از 5 میلیارد تومان قرارداد منعقد شده است که 2 میلیارد تومان آن در قالب اسناد خزانه تخصیص یافته است ، ما آماده همکاری و انجام تعهدات خود هستیم.

من باید بگویم؛ طبق تفاهم نامه ای که بین سازمان مدیریت و برنامه ریزی و همچنین شرکت شهرهای صنعتی شکوخیا و شرکت توزیع برق کوم و تهران منعقد شده است ، شرکت برق پایدار شکوخیا باید تا پایان سال به طور کامل عملیاتی شود.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا