اعلامیه “بطری فرکانس” ایرانسل



ایرانسل گفت: تنگناهای فرکانس شدید یکی از اصلی ترین موانع توسعه شبکه تلفن همراه است و در صورت اختصاص فرکانس ، نتایج توسعه شبکه در سه هفته عمومی خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی ، این شرکت اعلام کرد: شبکه تلفن همراه ایرانسل حتی قبل از وقوع ویروس کرونا در کشور به حدی تنگ شده بود که مجبور شد فرکانس سایر بازیگران این حوزه را وام دهد.

پس از وقوع coronavirus در ایران و بسیاری از افراد در خانه بمانند ، به دلیل رشد چشمگیر در کار از راه دور ، آموزش از راه دور ، نیاز به سرگرمی و غیره ، میزان داده مصرف شده توسط مشترکان به شدت افزایش می یابد و نبود فرکانس به یک مشکل جدی تبدیل شد. که.

ایرانسل تأکید کرد: تلاش وزارت ارتباطات و فناوریهای اطلاعات برای تحقق وعده اختصاص چندین ساله 700 و 800 باند به اپراتورهای تلفن همراه مشابه بیشتر کشورهای توسعه یافته ، در صورت تحقق ، می تواند مشکل ظرفیت ، پوشش و سرعت شبکه در روزهای تاج کشور را برطرف کند. با استفاده از ظرفیت موجود تجهیزات و موجودی موجود در شبکه ، حداکثر سه هفته از زمان تحویل فرکانس را حل کرده و در دسترسی به شبکه پیشرفت خوبی داشته باشید.

انتهای پیام


همه محتوای سایت توسط استخراج اخبار روز، اقدام به نشر محتوا می نماید، به همین دلیل مسوولیت انتشارات سایت بر عهده منابع اصلی بوده و سامانه آنلاین روابط عمومی هیچ مسوولیتی در قبال این مقاله نخواهد داشت.

دکمه بازگشت به بالا