افزایش قیمت کاغذ/ تامین ارز مورد نیاز واردات کالاهای اساسی ۳ ماه اول ۱۴۰۰ 

دبیر کارگروه ستاد تنظیم بازار با اشاره به وجود 4.2 میلیون تن کالای اساسی در بنادر کشور گفت: طبق اعلام بانک مرکزی ارز مورد نیاز برای عرضه کالاهای اساسی مشخص شده است. در سه ماه اول سال 1400.

به گزارش روابط عمومی ، عباس قبادی در جلسه ستاد تنظیم بازار گفت: “آماری که در جلسه امروز تولید پروتئین و لبنیات ارائه شده ، ثبات نسبی تولید و عرضه این مواد در بازار را نشان می دهد.”

کاغذ گران شده است ، واردات آن آسان تر است

وی همچنین گفت: قیمت کاغذ در هفته های اخیر افزایش یافته و واردات این محصول تسهیل می شود و در این راستا بانک مرکزی اقداماتی را برای تسهیل واردات مواد اولیه تولید کاغذ انجام داده است و این همان آخر. خود محصول

دبیر ستاد تنظیم بازار: با اشاره به تصمیمات اتخاذ شده در زمینه تأمین کالا برای عید سعید فطر از جمله آجیل ، میوه های خشک ، شیرینی ، کیف ، کفش و پوشاک: اقدامات لازم برای تحویل و توزیع کالاهای لازم در روز عید را انجام دهید. شب

تأمین ارز مورد نیاز برای واردات کالاهای اساسی در 3 ماه اول سال 1400

به گفته این مقام مسئول ، بانک مرکزی در سال 1399 تمام ارز مورد نیاز کالاهای اساسی را تأمین کرد و در سه ماهه اول سال آینده اعلام شد که می توان کالاهای لازم را خریداری و ارز مورد نیاز را تأمین کرد.

بیش از هفت میلیون و 200 هزار تن کالا در بنادر کشور یعنی گمرک و کشتی وجود دارد که چهار میلیون و 200 هزار تن کالای اساسی است.

انتهای پیام

خروج از نسخه موبایل