بین المللی

افشاگری گاردین از شبکه نفرت‌پراکنی حامی رژیم صهیونیستی

یک فعال حوزه فناوری و صنعت فیلم‌های غیراخلاقی در آمریکا یکی از مغزهای متفکر یک کارزار تحریف اطلاعاتی در فضای مجازی است که حامیان فلسطین را سرکوب و جنایات رژیم صهیونیستی را توجیه می‌کند.

به گزارش روابط عمومی، رسانه انگلیسی گزارش داد یک کارآفرین حوزه فناوری که در فلوریدا زندگی می‌کند، بازیگردان اصلی یک شبکه تحریف اطلاعاتی صهیونیستی است که سعی دارد اذهان عمومی را با جنایات رژیم اشغالگر در غزه همراه سازد.

به گزارش گاردین، «دنیل لیندن» سرمایه‌دار غربی که در حوزه هوش مصنوعی و ترویج وب‌سایت‌های مستهجن و غیراخلاقی هم فعالیت دارد، یکی از چهره‌های اصلی پشت پرده در «مجموعه شیریون» است، سازمانی که کنشگران حامی فلسطین را مورد آزار و اذیت قرار داده و به هر کسی که بتواند هویت تظاهرکنندگان حامی فلسطین را افشا کند، جایزه نقدی می‌دهد.

پیش‌تر یک انجمن تحقیقاتی ضدفاشیست به نام «انجمن رز سفید» گزارشی در این باره منتشر کرده بود و گاردین یافته‌های تحقیقات این انجمن را با داده‌های عمومی و اسناد منبع باز تطبیق داد تا درستی آن را بسنجد.

به گزارش گاردین، لیندن در فعالیت‌های گروه شیریون در فضای مجازی، از جمله حساب‌های متعدد این سازمان در ایکس (توییتر سابق)، تلگرام و دیگر بسترها نقش پررنگی دارد و ضمن ترویج اطلاعات نادرست در حمایت از رژیم صهیونیستی و علیه فلسطینیان، حامیان و تظاهرکنندگان در حمایت از فلسطین را هم مورد آزار و اذیت قرار می‌دهد.

این گروه در پیام‌رسان تلگرام یک کانال خصوصی با ۸۸۵ عضو دارد که در آن افراد فعالیت‌های خود در فضای مجازی را هماهنگ می‌کنند، فعالیت‌هایی مانند حمله گروهی به حساب‌های کاربری حامیان فلسطین و در اصطلاح «ریپورت» کردن آن حساب‌ها.

شیریون همچنین به ترویج اسلام‌هراسی و نفرت‌پراکنی علیه فلسطینیان می‌پردازد و به صورت علنی نسبت به مرگ‌ومیر و تخریبی که در غزه اتفاق می‌افتد، ابراز شادمانی می‌کند.

این گروه حامی صهیونیسم آشکارا از کشتار فلسطینیان به دست نظامیان صهیونیست در غزه حمایت می‌کند. شیریون در ۲۷ آوریل در واکنش به تصویری در شبکه اجتماعی ایکس که میزان تخریب ساختمان‌ها در غزه را نشان می‌داد، نوشته است: «عاشق این هستیم که غزه امروز به این روز افتاده است.»

این نهاد صهیونیستی که تئوری‌های توطئه فراوانی از جمله تلاش مسلمانان برای فتح اروپا و کشتار ساکنان آن را در فضای مجازی مطرح می‌کند، درباره میزان استفاده خود از هوش مصنوعی نیز اغراق کرده و همچنین می‌گوید با پلیس نیویورک و لندن، اداره تحقیقات فدرال آمریکا (اف‌بی‌آی) و سازمان‌های اطلاعاتی رژیم صهیونیستی در ارتباط است.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا