امام خمینی انقلاب جهانی و تمدن انسانی را به بشر هدیه کرد

وی با اشاره به اینکه شهید از یک حیات والا و زندگی برتر برخوردار است، افزود: شهادت آیت الله بهشتی و جمع یاران ایشان در مقطع حساس آغاز انقلاب اسلامی نشان داد که چگونه این خون ها یک زندگی دوباره به انقلاب اسلامی بخشید و آلودگی منافقین را از جامعه ما حذف کرد این برکت خون شهید است.

وی ادامه داد: یقینا خداوند در شهادت رییس جمهور هم اثاری نهاده است و آنچه که ما امروز از عزت و کرامت اقتدار ملت اسلامی ایران و مسلمانان در عالم شاهد هستیم به برکت مجاهدت و رهبری امام بوده و هست.

وی مردم لرستان مردمی دارای دیانت و شجاعت دانست و افزود: انقلاب اسلامی نقطه عطفی در تاریخ کشور ما و نقطه عطفی در تاریخ تحولات منطقه و جهان شد معادلات بین‌المللی پس از انقلاب اسلامی دگرگون شد.

رییس جامعةالمصطفی العالمیه قم گفت: اندیشمندان جامعه‌شناس سه انقلاب را دارای تاثیر و برد جهانی می‌داند و انقلاب فرانسه که نظام‌های مدعی لیبرال دموکراسی یکی از سرفصل های خود را آن نقطه تاریخی می‌داند.

حجت‌الاسلام والمسلمین عباسی بیان کرد: انقلاب دومی که در عالم خیلی بازتاب پیدا کرد و در بین جوانان بازتاب بسیاری داشت انقلاب مارکسیستی شوروی سابق بود که خاندان سلطنتی رومانوف سقوط کرد و میراث لنین دست استالین افتاد و جوانان دنیا فکر کردند این تحول به نفع مظلومان است.

وی ادامه داد: امام عزیز ما قبل از اینکه هنوز بسیاری از صاحبان تحلیل متوجه شوند و باور کنند حکومت ضد دینی مارکسیست در حال فروپاشی است این فروپاشی را پیش بینی کرد و به رهبرانشان یادآور شد اما باور نکردند چون در مسیر الهی نبودند.

رییس جامعةالمصطفی العالمیه قم گفت: به برکت انقلاب امام به تعبیر مقام معظم رهبری در پیچ تاریخی در یک دوره گذار تمدنی قرار گرفته‌ایم. امام خمینی (ره) انقلاب جهانی و تمدن انسانی را به بشر هدیه کرده است و دشمن از این می‌ترسد.

حجت‌الاسلام والمسلمین عباسی به خستگی ناپذیر بودن شهید جهمور اشاره کرد و گفت: اگر در راه خدا ثابت قدم باشیم نصرت خدا بدون هیچ تردیدی با ماست و اقتدار و عظمت محصول انقلابی است که امام در عالم به پا کرده است و ان‌شاالله به دولت الهی و جهانی مهدوی متصل خواهد شد.

46

دکمه بازگشت به بالا