امروز مردم تمام کشورهای جهان از فلسطین حمایت می کنند

روابط عمومی/مرکزی یک کارشناس مسائل غرب آسیا و فعال بین‌الملل گفت: امروز مردم تمام کشورهای جهان از فلسطین حمایت می‌کنند و در دفاع از ملت فلسطین تظاهرات بشردوستانه برگزار می‌کنند.

علیرضا کمیلی، سوم دی ماه در نشست هم‌اندیشی نقض حقوق بشردوستانه‌ در غزه با عنوان «فلسطین و ژئوپلیتیک مقاومت» که در سالن هلال احمر شهر اراک برگزار شد، اظهار کرد: در اوایل سال ۲۰۰۹ میلادی، جنگ ۲۲ روزه در غزه به راه افتاد و حدود ۱۳۰۰ نفر شهید شدند و بعد از جنگ بسیاری از گروه‌های مردمی از سراسر جهان شروع به کمک به مردم غزه کردند.

وی افزود: تصور ایرانی‌ها این است که فقط ما به فلسطین کمک می‌کنیم اما چیزی که من می‌بینم دقیقا برعکس این موضوع است، یعنی مردم تمام کشورهای جهان از فلسطین حمایت می‌کنند و تظاهرات بشر دوستانه برگزار می‌کنند.

کمیلی با بیان اینکه در دوره جدید فعالیت هلال احمر کمک‌های بین‌المللی بیشتری انجام می‌شود، گفت: انتظار داریم کمک‌ها و حمایت‌های بیشتری از طرف ایران برای فلسطین در نظر گرفته شود.

وی با بیان اینکه غربی‌ها برای اسرائیل بیشتر از اوکراین هزینه کرده‌اند، افزود: شورای امنیت سه بار تصویب کرد که جنگ غزه در قالب آتش بس متوقف شود ولی آمریکا هربار این تصمیم را وتو کرده است چرا که اسرائیل برای آنها بسیار مهم است و نمی‌خواهند به راحتی شکست بخورد.

علیرضا شهرجردی، مدیرکل جمعیت هلال احمر استان مرکزی نیز اظهار کرد: صهیونیست‌ها بزرگترین دشمن خود را آگاهی و شناخت و بالاترین سطح آگاهی و شناخت را متعلق به ایران و اسلام شیعی و ولایت فقیه می‌دانند چرا که اگر تفکر شیعه و شهادت در جهان پا بگیرد قطعا دیگر نمی‌توانند سیاست‌های کثیف خود را ادامه دهند.

انتهای پیام

خروج از نسخه موبایل