امکان حیات انسان در مریخ در کلونی های جدید

به گزارش روابط عمومی به نقل از اینترینگ اینجنرینگ، ما اکنون این فناوری را داریم که زمین را ترک کنیم و دنیاها، ستارگان، کهکشانها و حتی جهان اولیه را با تلسکوپی فضای مجازی “جیمز وب” رصد کنیم، تلسکوپی که قادر است حیات بیگانه را تنها ظرف کند. ۲۰ ساعت شناسایی کند.

با افزایش خواص روحی و جسمی زمین، باید از جدیدترین سلاح های دنیا شروع کرد.

از زمانی که مریخ را فهمیدم، درد دارم و بیش از سه سال است که در تاریکی هستیم.

br hmy̰n ạsạs، sh m’mạr bh nạmhạy̰ “bwrạḵ cẖly̰ḵ”، “nạz ḵạplạn” W “zy̰n ạy̰gh ạwdạbạsy̰” mst’mrh jdy̰dy̰ bh nạm “jnsy̰s wy̰ .2” (Genesis v.2) rạ ḵh y̰ḵ nmwnh ạwly̰h ạz mst’mrh frạzmy̰ny̰ brạy̰ sḵwnt دکتر Marikh is the master of the پایدار طراحی کرده‌اند.

طراحی یک مستعمره جدید برای مریخ

این پروژه در ساخت یک سیستم پایدار است که پاسخگویی به شرایط فعلی و یک سیستم سازگار ایجاد می کند که می تواند با سناریوهای جدید استعمار مریخ سازگار باشد. این مهمترین چیز در جهان است.

Genesis نامی است که به سرده ای داده می شود که رایج ترین نوع جنس است. «جنسیت» استفاده از علم و شناخت سطح زمین، ظاهر ظاهر است.

هدف این گروه این است که بهترین ها را از بهترین ها و بهترین ها و بهترین ها و بهترین ها را بسازند.

سطح مریخ برای انسان کاملاً ایمان نیست و یکی از بزرگ ترین مشکالات محیط زیست آن، وجود تشعشعات است. بنابراین، این پروژه به گونه ای طراحی شده است که برای رویارویی با این چالش، درونه های برخوردی که بر اثر برخورد سیارکها و شهاب سنگها در طول تاریخ روی سطح مریخ ایجاد شده است، مستقر شود.

استقرار این چنین است که یک سیستم حلقه ای که در اطراف برج اصلی آن قرار می گیرد، به آرامی گسترش میابد و از طریق تنظیم حلقه شعاع، می توان محل قرارگیری آن را روی دهانه هایی با تنظیم های مختلف انجام داد.

طراحی یک مستعمره جدید برای مریخ

با هدف به دست آوردن نیاز به کار انسان برای استقرار این مستعمره و به دست آوردن کارایی در انطباق آن با دهانه های مختلف، پایداری و ثبات ساختاری اصلی این بنا تنها با اتصال در اطراف حلقه اصلی که به دهانه وصل می شود و انتهای آن مانند برج اصلی است. که به پایین‌ترین سطح دهانه پیچ شده است، به دست می‌آید.

اولین کسی که تصمیم می گیرد تصمیم گیری است و اولین نکته این است که بعد از پایان روز تصمیم بگیرد. بنابراین که به دلیل گسترش مستعمره نیاز به جابجایی باشد، سازه به راحتی جدا می شود، حلقه اصلی جمع می شود و بدون هیچ مداخله انسانی، دوباره می تواند به دهانه دیگری متصل شود.

هدف از این طراحی، ارائه ماشین کارایی ممکن با حداقل منابع است. طراحان برای دستیابی به این هدف، یک چشمانداز تطبیقی ​​دینامیک برای این سازه در نظر گرفته شده است که به آن امکان می دهد از طریق تغییر مکان و جابجایی و چرخش، به تغییرات نور، دما و شرایط آب و هوایی واکنش نشان دهد.

این جستجوی همیشگی “جنسیس وی .2” برای یافتن بهترین مکان و شرایط ممکن، در استفاده از فناوری های مختلف برای انرژی پایدار و همچنین تولید سوخت زیستی از طریق پرورش جلبک است.

این یک محصول جدید از “رابطه جنسی” است. این یک محصول جدید است.

46

دکمه بازگشت به بالا