علمی و پزشکی

انواع روش های کاشت مو و بهترین روش های کاشت مو چیست؟

اگر به دلیل وراثت یا هورمون ها ریزش مو شدید دارید و چندین درمان ناموفق را تجربه کرده اید ، با ما همراه باشید.

بسته به نوع ریزش مو روش های مختلفی وجود دارد ، اما بخشی از ریزش مو که منجر به پاکسازی منطقه ای می شود ، معمولاً به دلیل وراثت و ژنتیک است ، هیچ راه حل درمانی وجود ندارد ، که این باعث کاهش اعتماد به نفس افراد می شود. این باعث ضعف در ظاهر آنها می شود ، اما پیشرفت علم به افراد اجازه داده است تا به طور طبیعی رشد کرده و به طور دائمی مو رشد کنند.

کاشت مو روشی است که به افراد امکان می دهد با استفاده از فولیکول های مو و پیوند آنها در نواحی بدون مو ، مجدداً مو را مجدداً انجام دهند این روش نیازی به بیهوشی ندارد و برای درمان این روش باید یک مرکز تخصصی و حرفه ای برای تعویض مو انتخاب کنید. درمان نتایج بسیار با کیفیت و قابل پیش بینی می دهد.

روشهای مختلف کاشت مو

در کاشت مو روش ها و تکنیک های مختلفی وجود دارد که همه این موارد نیاز به جمع آوری فولیکول های مو و سپس پیوند مو به داخل فولیکول های مو دارد ، اما اینها به نوع جمع آوری و نوع پیوند بستگی دارند و هر روش به اندازه محصول است. نتایج متفاوتی دارد ، آنها نتایج متفاوتی دارند ، بنابراین با توجه به تنوع روش های جایگزینی مو و نتایج متفاوت آنها ، به افراد توصیه می شود بهترین روش کاشت مو را انتخاب کنند. درمان مناسب و نتایج درمانی عالی را بدست آورید. در متن زیر روشهای پیوند مو را برای فرمول b ارائه می دهیم. ما را دنبال کنید و سپس بهترین روش کاشت مو را برای درمان آسان افراد انتخاب کنید.

پیوند مو FUT ن

کاشت مو FUT ، مانند تمام مراحل کاشت مو ، برای برداشتن فولیکول ها به موی قوی احتیاج دارد و سپس موها تحت بی حسی موضعی برداشته می شود.این روش برای از بین بردن مو از نوار نازک (20-25 سانتی متر طول) استفاده می کند. و ضخامت 1-2 سانتی متر) از فولیکول مو در قسمت پشت سر برداشته می شود ، سپس پوست سر با بخیه ها وصل می شود ، فولیکول ها از نوار برداشته شده خارج می شوند و سپس در لکه های مو بدون تحت بی حسی موضعی کاشته می شوند. آنها هستند

درمان پیوند مو FUT ن

با این روش ما ایمپلنت هایی با چگالی بالا نمی بینیم و چون در جلوی سر ساخته نشده اند ، نتایج طبیعی را نمی بینیم.به طور کلی ، این روش نتایج درمانی را پیش بینی نمی کند و 9 تا 12 ماه طول می کشد تا نتیجه گیری شود. نوار

نکته اصلی که از این روش ناشی می شود و باعث نارضایتی مردم از این روش می شود ، وجود خط اسکار در قسمت پشت سر است که باعث کاهش اعتماد به نفس و ضعف جسمی آنها می شود.

پیوند مو FIT ن

هنگام کاشت موهای FIT ، با استفاده از پین های مخصوص ، پین های لازم از قسمت پشت سر انتخاب می شوند و سپس همان پین ها در قسمت جلوی سر قرار می گیرند.به این روش می توان موها را در ناحیه ریزش مو آزاد کرد. امکان برداشتن وجود دارد ، متأسفانه به دلیل غیرحرفه بودن عمل برداشتن ، متوجه تغییرات غیرطبیعی در قسمت پشت سر می شویم نکته بعدی این روش ، امکان محدود موهای زائد است که ممکن است نیاز به بسیاری از جلسات درمانی باشد.

درمان کاشت مو FIT ن

برای درمان این روش 9 تا 12 ماه زمان لازم است و نتایج درمانی غیرقابل پیش بینی است و تراکم رشد مو به دلیل انباشت کم فولیکول ها کم است و کاشت مو امکان پذیر نیست. در نتیجه با توجه به خطر بالای نتایج درمانی ، پیوند مو FIT توصیه نمی شود و افراد آن را دوست ندارند.

شرکت کاشت مو SAFER ن

کاشت مو با استفاده از روش رمزگذاری یک روش کاملاً خودکار در کاشت مو است. لازم به ذکر است که این روش همان روش FIT برای کاشت مو است ، تفاوت در این است که دستگاهی که با این روش کار می کند ، رمزنگاری شده است. تراشیدن نتیجه غیر منتظره ای از این روش است.

کاشت مو به روش BHT ن ن

این روش کاشت مو فقط می تواند ریزش موهای بسیار ضعیف را بپوشاند و برای این منظور موها را می توان از قسمت هایی از بدن خارج کرد ، اما فقط برای ریزش مو ضعیف استفاده می شود ، زیرا نتایج بدست آمده از این روش بسیار ضعیف و فقط در گذشته است. قابل استفاده نیست

کلینیک احیای Super Implant

پیوند فوق العاده کلینیک رنسانس جدیدترین روش کاشت مو است که اصلی ترین چیز از بین بردن مضرات این روش های کاشت مو است و روشی کامل و کاربردی پدید آمده است. اسکار لازم نیست ، این روش از بین بردن موها با ضربات انجام نمی شود ، بنابراین در پشت خالی نیست و نتایج ضعیفی در تعویض مو دارد.

درمان کاشت مو

کاشت مو فوق العاده تنها روش کاشت مو است که به طور طبیعی منجر به رشد موهای متراکم می شود و توانسته است کلیه مراجعین را در سراسر جهان جلب کند و روشی که توسط متخصصان توصیه می شود متخصصان برجسته در زمینه کاشت مو هستند.

کاشت مو توسط SUT فقط در کلینیک های بسیار پیشرفته و تخصصی انجام می شود ، جایی که کاشت مو در کلینیک رنسانس در ایران آماده خدمت رسانی به مردم است. برای استفاده از این روش ، درمان پس از معاینه دقیق مشتری توسط متخصص انجام می شود ، که برای درمان به بی حسی موضعی احتیاج دارد و سپس از ناحیه توزیع موهای قوی برداشته می شود ، موها با سوزن های کوچک برداشته می شوند. این کار به صورت اصولی و بدون نیاز به بریدگی و بخیه انجام می شود و پس از جدا کردن فولیکول ها ، آنها با استفاده از یک سوزن ریز در مناطق خالی پوست سر کاشته می شوند و درمان در یک جلسه واحد انجام می شود.

نتایج درمان کاشت مو

همانطور که گفته شد ، این روش عالی فقط در برخی از کلینیک ها مورد استفاده قرار می گیرد ، این روش منجر به رشد طبیعی مو می شود ، زیرا این روش احتمال جمع آوری و کاشت فولیکول ها و همچنین عدم وجود بریدگی بسیار زیاد است. پوچ جایی برای اسکار برای انسان ها ندارد ، عمدتاً به دلیل کاشت اساسی و طراحی خط کاشت مو که تأثیر کاملاً طبیعی روی پوست سر دارد و باعث خوشحالی مردم می شود.

نتایج درمانی این روش بین 4 تا 9 ماه متغیر است: پس از انتخاب کلینیک تخصصی رنسانس و پس از انتخاب روش فوق العاده کاشت مو در کلینیک رنسانس ، می توانید موهای زیبایی با ظاهر طبیعی و ماندگاری بالایی داشته باشید.

کلینیک پوست و مو رنسانس

وی دارای مجوز رسمی از وزارت بهداشت و بیش از 16 سال سابقه کار در دو شعبه در آدرس زیر است

شعبه سعادت آباد: سعادت آباد ، میدان فرخان ، خیابان 24 متری ، نبش خیابان 3 شرقی ، 35 پوند ، درمانگاه رنسانس

شعبه ولیعصر: میدان ولیعصر جنب سفارت عراق ، ساختمان مینا ، طبقه 4 ، واحد 402.

تلفن: 02122088210-0218890909050

مشاوره آنلاین توسط تلگرام و واتساپ: 09122115442

دکمه بازگشت به بالا