انواع مدل های صابون ریز هوشمند

جا مایع چشمی دسته ی جدیدی از محصولاتی است که با سیستم های هوشمند و سنسور های حرکتی ادغام شده  است. جا مایعی چشمی امکان سهولت در استفاده و رعایت بیشتر بهداشت را به ما می دهد. در این مطالعه خرید و قیمت جا مایع چشمی را به طور اجمالی بررسی می کند.

جا مایع دستشویی اتوماتیک

با پیشرفت تکنولوژی و صنعت فناوری ها و شرکت های تولید کننده روز به روز در صدد ایجاد سهولت در زندگی  و انجام کار های روتین روزانه بر آمده اند و گاه بسیاری از این پیشرفت ها و هوشمند سازی ها به رعایت بیشتر بهداشت های فردی و عمومی منجر شده اند. صابون ریز هوشمند هم حاصل این انقلاب بزرگ هوشمند سازی محصولات مصرفه در زندگی روز مره ما است.

جا مایع اتوماتیک دسته ی جدیدی از جا مایع دستشویی می باشد که بدون دخالت دست و نیاز به فشردن دکمه یا اهرمی مابع کف دست می ریزد. جا مایعی دسشویی اتوماتیک معمولا با شارژر مخصوصی شارژ می شود. التبه برخی از مدل های جا مابع دسشویی اتوماتیک وجود دارد که انرزی مورد نیاز خود را با استفاده از باتری تامین می کند.جا مایع دستشویی اتوماتیک مجهز به سنسور و سیستم هوشمند می باشد که تنها با قرار گرفتن دست در زیر خروجی جا مایعی دستشویی اتوماتیک مایع دسشتویی را در کف دست ما می ریزد. اغلب جا مایع دسشویی اتوماتیک طول عمر و کیفیت بیشتری نسبت به سایر اقسام جا مایع دسشویی دارند.

خرید جا مایع چشمی

جا مایع چشمی مجهز به سیستم هوشمند و سنسور های حرکتی بر پایه ی اشعه ی مادون قرمز می باشد.خرید جا مایع چشمی بیشتر توسط محیط های پزشکی و بهداشتی مانند آزمایشگاه ها و کلینیک ها مورد استقبال قرار گرفته است. البته بسیاری از مردم برای مصارف شخصی و خانه های خود نیز به خرید جا مایع چشمی پرداخته اند. از جا مایع چشمی هم در سرویس های بهداشتی و هم در آشپزخانه ها استفاده می شود

. خرید جا مایع چشمی انتخابی موثر و بهداشتی می باشد. برای خرید جا مایع چشمی کافی است به فروشگاه ها و سایت های فروش جا مایع چشمی رجوع کنید. به شما توصیه می کنیم که حتما از سایت های مختلفی دیدن کنید و انواع جا مایع های چشمی را از نظر کیفیت و قیمت بررسی کنید. بهتر است از سایتی خرید کنید که در ازای کیفیت جا مایع چشمی قیمت گذاری منصفانه تری را ارائه دهد.

قیمت جا مایع چشمی

قیمت جا مایع چشمی در مقایسه با سایر جا مایعی های غیر هوشمند تفاوت چشم گیر و گاه ده برابری دارد. برای اطلاع و مقایسه قیمت جا مایع های چشمی بهتر است سایت های فروشگاهی مختلفی را بررسی کنید. با این کار هم به مناسب ترین قیمت جا مایع چشمی خواهید رسید و هم اگر مدل و برند خاصی مد نظرتان نیست با این جستجو و بررسی می توانید بهترین جا مایع چشمی مطابق با مصرف و نیاز خود را پیدا کنید.

قیمت جا مایع چشمی بستگی به گنجایش، جنس و متریال به کار رفته در ساخت جا مایع چشمی و روش دریافت انرژی اش دارد. مسلم است که قیمت جا مایع چشمی که فلز است و با استفاده از شارژر و اتصال به پریز برق انرژی مورد نیازش را دریافت می کند از قیمت جا مایع چشمی که با باتری کار می کند و جنسش پلاستیکی است ، بیشتر خواهد بود.باید قبول کنیم که قیمت جا مایع چشمی با توجه به کیفیت و کارای که دارد بسیار مناسب است. زیرا که شما  با پرداخت مبلغ مشخصی برای خرید جا مایع چشمی در هزینه های احتمالی شکستن پدال و اهرم جا مایع های ساده صرفه جویی خواهید کرد.

صابون ریز اتوماتیک

صابون ریز اتوماتیک دسته ی جدیدی از صابون ریز دستشویی می باشد که بدون دخالت دست و نیاز به فشردن دکمه یا اهرمی مابع کف دست می ریزد. صابون ریز اتوماتیک معمولا با شارژر مخصوصی شارژ می شود. التبه برخی از مدل های صابون ریز اتوماتیک وجود دارد که انرزی مورد نیاز خود را با استفاده از باتری تامین می کند. صابون ریز اتوماتیک مجهز به سنسور و سیستم هوشمند می باشد که تنها با قرار گرفتن دست در زیر خروجی  صابون ریز اتوماتیک مایع دسشتویی را در کف دست ما می ریزد. اغلب صابون ریز اتوماتیک طول عمر و کیفیت بیشتری نسبت به سایر اقسام صابون ریز ها دارند.

صابون ریز اتوماتیک بیشتر توسط محیط های پزشکی و بهداشتی مانند آزمایشگاه ها و کلینیک ها مورد استقبال و مصرف قرار گرفته است. البته بسیاری از مردم برای مصارف شخصی و خانه های خود نیز از صابون ریز اتوماتیک استفاده می کنند. از صابون ریز اتوماتیک هم در سرویس های بهداشتی و هم در آشپزخانه ها استفاده می شود. استفاده از صابون ریز اتوماتیک انتخابی موثر و بهداشتی می باشد. برای خرید صابون ریز اتوماتیک کافی است به فروشگاه ها و سایت های فروش صابون ریز اتوماتیک رجوع کنید. به شما توصیه می کنیم که حتما از سایت های مختلفی دیدن کنید و انواع صابون ریز های اتوماتیک را از نظر کیفیت و قیمت بررسی کنید.

صابون ریز برقی اتوماتیک

یکی از محصولات بسیار پرطرفدار در ، مایع ریز اتوماتیک میباشد. یعنی خروج مایع بدون لمس دستگاه، بصورت اتوماتیک خارج میگردد.این محصولات در مدلهای مختلفی در بازار تولید و عرضه میشوند که هر یک دارای مشخصات و ویژگی های خاصی میباشند.از ویژگیهای اصلی که میتوان به آن اشاره نمود نوع انرژی مصرفی ( برقی یا باتری) و جنس بدنه () میباشد که میتوانید با توجه به نیاز خود انتخاب نمائید.

انواع جا مایع دستشویی چشمی اتوماتیک و دیواری

مایع ریز اتوماتیک یا صابون ریز اتوماتیک از تجهیزات ملزوم در سرویس بهداشتی است که می تواند بدون این که تماس دست برقرار شود با داشتن چشمی به را حتی ما یع را روی دست ریخته و از انتشار آلودگی جلو گیری نماید این دستگاه با ظرفیت 1.2 لیتر را دارد. صابون ریز ها یکی از ابزارهای کاربردی و ضروری در جهت حفظ بهداشت عمومی میباشند.فروشگاه اینترنتی آذین صنعت به عنوان یکی از بهترین عرضه کننده گان صابون ریز شما را به بازدید از طیف وسیع و گسترده محصولات خود در این زمینه از قبیل صابون ریز چشمی، جا مایع صابون ریز اتوماتیک، صابون ریز برقی و صابون ریز دستی از برندهای معتبی همچون جانسون، رنا, Reena، AEG ، GREEN و Soap Magic

سوالات و پاسخ هایی در رابطه با انواع دستگاه های صابون ریز اتوماتیک و سنسور دار

سوال : صابون ریز اتوماتیک برای ظرفشویی و آشپزخانه استفاده میشود؟

جواب :  استفاده از مایع ظرفشویی درون دستگاه میتوان استفاده کرد ، در برخی از سینک ها به علت براق بودن ممکن است که در اثر بازتاب نور سنسور چشمی دستگاه خطا به وجود بیاورد . برای رفع این مشکل میتوان شیئی را روی سینک مانند اسکاچ و یا جا اسکاچی قرار داد.

سوال : دستگاه صابون ریز اتوماتیک چگونه کار میکند؟

جواب : این دستگاه دارای چند قسمت مخزن ، سنسور ، برد و موتور تشکیل شده

سنسور چشم الکترونیکی حساس که دارای یک رادار ساده است که یک فرستنده و گیرنده امواج مایکرویو فرا صوت است . قسمت فرستنده بطور پیوسته امواج را تولید و ارسال میکند، این امواج به اشیا و اجسام برخورد میکند و قسمتی از آنها به گیرنده میرسد و یک الگو بازتاب ایجاد میگردد که در هنگام نزدیک کردن دست و یا اشیاء فرمان به برد ( کیت)  اصلی ارسال میگردد و فرمان برای موتور ارسال شده و پمپ را حرکت داده و مقدار مشخصی مایع خارج میشود

سوال : نصب جای صابون ریز اتوماتیک چطور است؟

جواب : دقت کنید حداقل ارتفاع نصب از سطح زیر دستگاه ۳۰ سانتیمتر فاصله داشته باشد ،

سوال : آیا میتوان درون صابون ریز چشمی مواد ضد عفونی کننده استفاده کرد؟

جواب : برخی مواد ضد عفونی مانند بتادین مقداری جرم به بدنه و پمپ ایجاد میکند که پی از مدتی باعث اختلال در سیستم پمپ دستگاه میشود (پیشنهاد میگردد از دستگاه ها بتادین ریز با پمپ استیل استفاده نمود)   در صورتی که مواد رسوب و جرم نداشته باشد درون صابون ریز ها مشکلی به وجود نمی آورد.

سوال : میتوان درون صابون ریز آب و مایعات رقیق ریخت؟

جواب : بله ، ولی پیشنهاد میگردد از صابون ریز های اتوماتیک مرغوب (گران قیمت تر) استفاده شود

 

خروج از نسخه موبایل