اهل ایمان از تهدیدهای دشمن نمی‌ترسند

تهدیدهای |هل

روابط عمومی/قم سخنران حرم مطهر بانوی کرامت با بیان اینکه اهل ایمان از تهدیدهای دشمن نمی‌ترسند و خداوند را همه کاره می‌دانند، گفت: وظیفه امروز ما این است که با هم متحد و گوش به فرمان ولی فقیه باشیم و یقین بدانیم که اگر ایمان ما به خدا قوی باشد دشمن در این جنگ احزاب نیز شکست خواهد خورد.

حجت الاسلام والمسلمین سید حسین مومنی در سخنرانی معارفی شامگاه ۲مهرماه حرم مطهر بانوی کرامت که به منظور بزرگداشت شهید عباس نیلفروشان و شهید یحیی سنوار برگزار شد، اظهار کرد: در کتب معتبر شیعه و سنی نقل شده است که پیامبر گرامی اسلام برای اینکه امت اسلام به گمراهی کشیده نشود ما را امر به تمسک به قرآن و عترت فرمودند.

وی با بیان اینکه تمسک به عترت به معنی معرفت، محبت و قبول ولایت اهل‌بیت(ع) است، افزود: از رهگذر این سه ویژگی انسان به جایی می‌رسد که خونخواه اباعبدالله می‌شود و به قدم صدق می‌رسد.

سخنران حرم مطهر بانوی کرامت با بیان اینکه تمسک به قرآن چند مرحله دارد، گفت: خواندن قرآن، درک معانی قرآن و سوم عمل کردن به قرآن است؛ اگر قرآن و عترت در کنار هم قرار گیرد در هیچ امری و در هیچ جا انسان دچار ضلالت نه به صورت فردی و نه به صورت اجتماعی نمی‌شود.

وی گمراهی را به معنی دور شدن از قرآن و عترت دانست و افزود: در شرایط کنونی که دشمن دقیقاً مانند جنگ احزاب با تمام قدرت در مقابل اسلام ایستاده است یقین بدانید که راه به جای نخواهد برد و مانند جنگ احزاب شکست خواهد خورد.

مؤمنی گفت: خداوند در سوره مبارکه فتح می‌فرماید حضرت محمد(ص) و افرادی که با ایشان همراه هستند در مقابل دشمن شدید و در میان خود مهربان هستند؛ امروز وظیفه همه ما این است که پشت سر رهبر و معظم انقلاب متحد شویم و در مقابل دشمن بایستیم.

وی با بیان اینکه شهید سنوار در وسط معرکه به شهادت رسید، گفت: افرادی که در مسیر پیامبر قدم برمی‌دارند اهل ایمان، ذکر و خلوت با خدا هستند ایمانشان به قدری قوی است که دشمن را متعجب می‌سازد.

سخنران حرم مطهر بانوی کرامت با بیان اینکه عده‌ای که مدعی درس و تحقیق هستند به قدری خود را حقیر کرده‌اند که کشوری غاصب و جنایتکار را به رسمیت می‌شناسند، افزود: طلبه‌های انقلابی ما باید این افراد را بشناسند زیرا با این تفکر خود اثبات کردند که ذره‌ای اعتقاد به امام و انقلاب و خلف صالح ایشان مقام معظم رهبری ندارند و مشمول نفرین حزب الله خواهند بود.

وی با بیان اینکه تمام حرف اسلام این است که خداوند همه کار است، گفت: تمام قصد اسرائیل این است که ایران را بزند ولی زهی خیال باطل که این اتفاق نمی‌افتد.

مؤمنی با بیان اینکه اگر سپاه ما مقابل اسرائیل و داعش نایستاده بود شما و نوامیستان نمی‌توانستید زندگی راحتی داشته باشید و کتاب دست بگیرید، افزود: چیزی که دشمن را به زانو درآورده است این اعتقاد و باور ماست که اگر خدا را یاری کنیم خدا هم ما را یاری خواهد کرد.

وی با بیان اینکه اهل ایمان از تهدیدهای دشمن نمی‌ترسند بلکه ایمانشان مستحکم‌تر می‌شود، عنوان کرد: شهادت امتیازی بود که خداوند به امثال شهید نیلفروشان و شهید سنوار داده است، خداوند در سوره فتح می‌فرماید اگر دشمن با افرادی که ایمانشان قوی است وارد جنگ شود یقینا شکست خواهد خورد.

مومنی تصریح کرد: شهید سید حسن نصرالله در وصیت‌نامه خود تصریح کرده است که اگر می‌خواهید در دنیا و آخرت عاقبت بخیر شوید ایمان‌تان به رهبری رهبر معظم انقلاب محکم و قوی باشد.

انتهای پیام 

خروج از نسخه موبایل