اورژانس توانایی واکسیناسیون روزانه تا ۱۰۰ هزار دُز را دارد

در روز دوم برنامه واکسیناسیون ، خدمات اورژانس روند واکسیناسیون را افزایش دادند و روز گذشته 17 پایگاه اورژانس واکسن Covid 19 را با رعایت اقدامات بهداشتی راه اندازی کردند.

به گزارش روابط عمومی ، سخنگوی سازمان اورژانس کشور گفت: طرح واکسیناسیون اضطراری با دستور دکتر کولیوند میزان لقاح واکسن را چندین برابر کرده است.

به گفته خالدی ، 30 درصد از خدمات اورژانس هر روز خارج از شیفت کاری در برنامه واکسیناسیون شرکت می کنند.

وی با اشاره به اینکه پزشکان و واحدهای مراقبت ویژه به صورت اورژانسی ارائه می شوند ، گفت: “خدمات اورژانس آماده واکسیناسیون گروه های در معرض خطر هستند.”

فرمانده ستاد تاج تهران در بازدید از مرکز واکسیناسیون بیماری کرونا یکپارچه کشور گفت: نیروهای اورژانس یکی از فعال ترین و توانمندترین نیروهای وزارت بهداشت هستند.

دکتر زالی با بیان اینکه نیروهای اورژانس زنان و مردان در بحران هستند ، افزود: “داشتن نیروهای اضطراری در این روزهای شلوغ بسیار مفید است.”

رئیس سازمان مدیریت اورژانس کشور همچنین با اشاره به اینکه نیروهای اورژانس فرصت کمک به سایر مراکز واکسیناسیون را دارند ، خاطرنشان کرد: در این دو روز آمبولانس ها با بیشترین غلظت به مراکز اعزام شدند.

دکتر کولیوند گفت: “روزانه 50000 دوز واکسن برای لقاح به مراکز اضطراری داده می شود ، اما بخش اورژانس قادر است تا 100000 دوز را واکسینه کند.”

براساس گزارش مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی سازمان شرایط اضطراری کشور ، پایگاه های واکسیناسیون اضطراری همه روزه از ساعت 8 صبح تا 8 شب آماده ارائه خدمات و واکسیناسیون هستند.

انتهای پیام

خروج از نسخه موبایل