علمی و پزشکی

اگر علائم کرونا داشتیم چه کار کنیم؟

دسترسی:

بروز بیماری کرونا ویروس قلب بسیار زیاد است. بسیاری از افراد تصور می کنند برای اطمینان از ابتلا به بیماری عروق کرونا ویروس ، باید علائم عجیبی را در بدن خود مشاهده کنند. این مشکل در افرادی با علائم مختلف بیماری عروق کرونا ویروس رخ می دهد. این امر در چند روز اول تشخیص کرونا ویروس را کمی دشوار می کند.

اگر مطمئن نیستید که علائم فعلی شما به کرونا مربوط می شود یا خیر ، می توانید با یکی از متخصصان کلینیک دکتر ساینا کرونا به صورت آنلاین صحبت کنید. اجازه ندهید اضطراب باعث عوارض شگفت انگیز ما در طی بیماری عروق کرونا ویروس قلب شود. همین حالا از طریق پیوند زیر مشاوره قلب بگیرید.

مشاوره آنلاین کرونا

اولین مرحله در تشخیص عروق کرونا ویروس چیست؟

این روزها باید مراقب خود باشید. تغییرات دمای بدن ، گلودرد یا درد پراکنده در بدن را جدی بگیرید. درست است که فصل سرما فرا رسیده و احتمال سرماخوردگی زیاد است ، اما شیوع بیماری عروق کرونا ویروس قلب آنقدر زیاد است که همه پزشکان توصیه می کنند در صورت وجود علائم ، به بیماری عروق کرونا ویروس قلب شک کنند.

همه ما می دانیم که افراد زیادی در مراکز درمانی و آزمایشگاه های تشخیص کرونا ویروس و افراد مبتلا به بیماری عروق کرونا ویروس قلب وجود دارند. هیچ معنایی ندارد که با تردید در تاج ، خود را در معرض خطر کرونا ویروس قرار دهیم.

نگران نباشید ، به جای اینکه ابتدا به مراکز درمانی مراجعه کنید ، با متخصصان بصورت آنلاین صحبت کنید. مشاوره دکتر ساینا کرونا برای این منظور ایجاد شده است. شما می توانید در هر ساعت از شبانه روز به وب سایت دکتر ساینا مراجعه کرده و با متخصصان عفونی ، داخلی و سایر متخصصان مرتبط بصورت آنلاین یا تلفنی مشورت کنید.

شما ابتدا با پزشک خود صحبت می کنید ، به س questionsالات دکتر پاسخ می دهید و علائم را توضیح می دهید ، و پزشک مشاوره لازم را به شما می دهد. فقط در صورت تشخیص پزشک ، باید برای معاینه بالینی و معاینه عروق کرونا ویروس به یک مرکز بهداشتی مراجعه کنید.

اگر علائم کرونر داشته باشیم چه می کنیم؟

چه موقع باید به بیمارستان برویم؟

مراجعه به بیمارستان تنها گزینه برای درمان کرونا ویروس نیست ، برخی از افراد فقط بر اساس تشخیص تخصصی باید در بیمارستان بستری شوند. گروه های پرخطر ، مانند افرادی که بیماری قلبی عروقی دارند ، افراد مسن ، بیماران مبتلا به نقص ایمنی و کسانی که تحت شیمی درمانی هستند ، باید توسط یک متخصص در هنگام بیماری عروق کرونا ویروس قلب کنترل شوند. در اولین نشانه های بیماری کرونا ویروس قلب ، نکته اصلی این است که از طریق تلفن یا آنلاین با پزشک مشورت کنید.

اگر پزشک شما تصمیم گرفت که باید به بیمارستان بروید ، باید در اسرع وقت به مراکز درمانی تعیین شده بروید.

اگر علائم کرونر داشته باشیم چه می کنیم؟

آیا می توان به سیستم مشاوره آنلاین دکتر ساینا اعتماد کرد؟

سیستم دکتر ساینا از سال 2016 در زمینه مشاوره پزشکی آنلاین و تلفنی فعالیت می کند و تا به امروز بیش از یک میلیون مشاور پزشکی موفق در این سیستم ثبت شده اند. پزشکان در این سیستم توسط کمیته تخصصی و پزشکی انتخاب شده اند و در حال حاضر بیش از 450 متخصص در بیش از 44 رشته پزشکی و روانشناسی کار می کنند.

این سیستم از زمان ظهور ویروس کرونا دارای یک کلینیک تخصصی مشاوره تاج بوده است. در این کلینیک آنلاین ، افراد از سراسر ایران می توانند با بهترین متخصصان و فوق تخصص ها از طریق تلفن یا آنلاین با کمترین قیمت صحبت کنند.

رضایت کاربر شرط اصلی خدمات است. اگر کاربر از توصیه های پزشکی ناراضی باشد ، کل مبلغ استرداد می شود.

مشاوره کرونا

دکمه بازگشت به بالا