اقتصادی

ایجاد آزمایشگاه جامع استاندارد یکی از الزامات توسعه سواحل مکران

روابط عمومی / سیستان و بلوچستان معاون هماهنگی اقتصادی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: با توجه به چشم اندازهای بزرگ اقتصادی سواحل مکران ، مشارکت سرمایه گذاران برای پیشبرد اهداف توسعه ای منطقه تشویق می شود.

به گزارش روابط عمومی ، دکتر ماندانا زنگنه در جلسه شورای استاندارد استان در خصوص دستور کار توسعه سواحل مکران در سالن کنفرانس استان کنرناک ؛ وی گفت: اقدامات مهمی در زمینه سواحل مکران انجام شده و پروژه های سرمایه گذاری بزرگی در چهار مورد از این سواحل در حال اجرا است و بر این اساس بندر چابهار در آینده شاهد افزایش گسترده واردات و صادرات کالا خواهد بود. به کارگر پیشرو به مدت دو سال کاملاً آماده بود.

وی گفت: ایجاد آزمایشگاه جامع یکی از الزامات منطقه است و سرمایه گذاران بخش خصوصی ساخت آن را از هم اکنون آغاز کرده و قادر خواهند بود از شرایط اقتصادی پیش آمده در دو سال آینده نهایت استفاده را ببرند و هزینه های خود را تامین کنند. گفت.

زنگنه افزود: با توجه به اهمیت توسعه صادرات از سواحل مکران ، دستگاه های اجرایی مستقر در این سواحل باید فعالیت های خود را گسترش دهند و استقرار اجساد متناسب با مرز با اردان ، زیرا راه اندازی آنها یکی از نیازها است. مرز این سواحل فعال و اقتصادی است.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا