ایلان ماسک پاسخ تهدید فضائی روگوزین روس را داد

پاسخ ایلان ماسک به توییت تهدیدآمیز مدیر آژانس فضایی روسیه

. . .. .

ایلان ماسک به این توییت روگوزین واکنش نشان داده است. اینر میلیاردی که سیستم عامل شرکت فضایی اسپیکس و شرکت خودروسازی تسلا است پاسخی ساده به مدیر دادگستری روسکاسموس و تصویر تنها لوگوی شرکت خود را در جواب به او توییت کرد.

یک کاربر نیز با اشاره به سخنان روگوزین نوشت: فکر می‌کنم پاسخ ایلان ماسک را در پاسخ به سوال «چه کسی از فضایی خارج از مدار خارج می‌کند و کنترل نمی‌شود در ایالات متحده آمریکا یا اروپا مانع انجام آن خواهد شد؟» و ایلان ماسک در پاسخ به او گفت: «بله»

ییا ایلان ماسک می‌تواند این کار را انجام دهد؟

بدون آن، نه نیازی به استحکام روحی جهان است و نه به چیزی غیر از همین. بهترین راه برای پس انداز پول چیست و بهترین راه برای پس انداز پول چیست و بهترین راه برای پس انداز پول چیست و بهترین راه برای پس انداز چیست؟

۲۳ ژ ئ،،، ۱۲…………………………… از یک بارندگی شدید و جاری شدن سیل و پر شدن این غار از آب در آنجا گیر افتادند و سرانجام با گذشت بیش از یک هفته از یک غواصان بریتانیایی موفق به یافتن و نجات آنها شدند.

مهندسی ماشین یک فناوری و یک راهنمای زیرزمینی برای همه مبتکران یکسان بدون دستورالعمل های یکسان است.

پیت هاردینگ، پیت هاردینگ

. . .. .

او با انتشار تصویری نوشت: ایستگاه فضایی بین‌المللی بدون بخش روسی اینگونه خواهد بود یک فضاپیمای دراگون می‌تواند برای کنترل ارتفاع به آن وصل شود.

پشه های دنیا بهترین ها هستند: بهترین ها.

46

خروج از نسخه موبایل