اقتصادی

بازارگردانی متفاوت «وسپهر» در حمایت از بازار سهام

بانک صادرات ، معاون وزیر دارایی ایران ، گفت که “تمام درآمد حاصل از فروش سهام گروه مالی Vesper سپهر صادرات برای کنترل و توسعه بازار سهام استفاده می شود.”

به گزارش روابط عمومی ، احمد فاضلی گفت: سپهر صادرات اولین پیشنهاد عمومی شرکت گروه مالی ایران را برگزار می کند که 20 درصد سهام 6 میلیاردی این شرکت را در اختیار همه فعالان بازار سرمایه و صندوق های سرمایه گذاری قرار می دهد و مبلغی از این وجوه وجود ندارد. این مبلغ به بانک صادرات ایران بازگردانده نخواهد شد ، اما کلیه عواید حاصل از این تحویل در اختیار شرکت خواهد بود و برای کنترل بازار صرف خواهد شد.

وی افزود: هدف ما فقط کنترل بورس سهام بانک صادرات ایران یا گروه مالی سپهر صادرات نیست ، ما به دنبال فراتر از بانک هستیم و سعی در پشتیبانی از کل بازار داریم.

فاضلی افزود: “یک رویکرد همه جانبه به بازار سرمایه منجر به شکست می شود.” توسعه مجموعه بانکی به توسعه و رونق مجموعه بازار سرمایه بستگی دارد ، بنابراین سعی می کنیم عواید حاصل از این جایگاه اولیه را برای تعادل و رونق بازار سهام همراه با حمایت جدی و م andثر از مجموعه بانک صادرات استفاده کنیم.

صادرات صادرات معاون وزیر دارایی ایران با اشاره به بازاریابی متنوع سهام در گروه مالی سپهر صادرات گفت: “ما قصد داریم به روشی کاملاً متفاوت و کاملاً عملی و قدرتمند وارد بازار شویم.” تعداد قابل توجهی از سهام برای فعالان بازار صادر می شود تا بازار سهام شرکت را تحت شرایط مناسب کنترل کنند.

وی اظهار داشت: هدف ما از بازاریابی ایجاد هیجان در سهام نیست که منجر به افزایش یا سقوط کنترل نشده قیمت سهام شود بلکه هدف آن این است که با در نظر گرفتن هزینه شرکت و دارایی های ارزشمند آن ، قیمت سهام را واقع بینانه کنیم.

سهام شرکت سرمایه گذاری سپهر صادرات گروه مالی یکشنبه هفته آینده در زمان سفارش اول و قرار دادن در علامت “Vesper 1” ثبت می شود.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا