اقتصادی

با این میلیونر ۹ ساله آشنا شوید

یک کودک 9 ساله با بازکردن یک جعبه اسباب بازی جدید و اظهارنظر در مورد آنها می تواند سالانه حدود 30 میلیون دلار درآمد کسب کند!

گاردین به نقل از روابط عمومی نوشت: “رایان كادجی پسر 9 ساله ای است كه در تگزاس آمریكا زندگی می كند.” در طول سال ها ، او ثروت خود را از طریق کار در کانال یوتیوب Ryan World کسب کرده است.

رایان همان کاری را که هر بچه آرزو دارد در کانال خود انجام می دهد. جعبه های اسباب بازی جدید بردارید ، آنها را باز کنید ، با آنها بازی کنید و نظر دهید.

وی در سال 2020 از یوتیوب حدود 29 میلیون و 500 هزار دلار درآمد کسب کرد. البته این درآمد از یوتیوب اوج کوه یخ است و او با فروش اسباب بازی ، لباس و پوشاک 200 میلیون دلار دیگر به جیب زده است.

این شهرت در دنیای کودکان باعث شده است که نیکلودین به دنبال یک قرارداد تولید با او باشد که می تواند چندین میلیون دلار برای وی درآمد کسب کند.

زندگی والدین کودک چنان تحت تأثیر این فعالیت مجازی قرار گرفت که شهرت خود را از “گوان” به “کادجی” تغییر دادند. کجی نامی است که آنها برای فعالیت مجازی پسرش انتخاب کردند.

این “کودک تأثیرگذار” بیش از 41 میلیون مشترک در YouTube دارد و فیلم های وی بیش از 12 میلیارد بار مشاهده شده است. پربیننده ترین ویدیوی کانال بیش از 2 میلیارد بازدید دارد.

محصول بی فایده ، درآمد سودآور!

مشکلاتی پیش آمد به عنوان مثال ، کمیسیون تجارت فدرال ایالات متحده این خانواده را تحت تعقیب قرار می دهد. آنها به ارائه نادرست از حامیان مالی برنامه های خود متهم می شوند. یکی از شاکیان گفت: “حداقل 9٪ از فیلم های آنها اسپانسری دارد که هزینه تبلیغات محصول خود را می پردازد.” محصولات با هدف کودکان زیر 7 سال. افرادی که به دلیل سنشان نمی توانند کالای «تبلیغاتی» و «تبلیغاتی» را از یکدیگر تشخیص دهند. “این تبلیغات بیشتر مربوط به غذاهای بی ارزش است.”

بنجامین باروز ، استاد روزنامه نگاری و تحقیقات رسانه ای در دانشگاه نوادا ، که روندهای جدید و رسانه های اجتماعی را مطالعه می کند: نه. در ابتدا ، رایان شخصیتی تأثیرگذار بود که برای تبلیغ محصولات خود به شرکت های تولید اسباب بازی متمرکز بود ، اما اکنون این برند در همه جا به یک برند معروف تبدیل شده است. “این یک واقعیت شگفت انگیز است.”

باروز ابتدا از طریق فرزندان خود با پدیده “تأثیرگذاران کودکان” آشنا شد ، آنها از او خواستند مانند یک خانواده رایان رفتار کند: در خانواده رایان ، محصولات جدید دائماً معرفی ، کشف و مصرف می شوند. هر روز اسباب بازی های جدید می آیند. “مصرف کننده کل پیامی است بر اساس این تصاویر به کودکان.”

پردرآمدترین یوتیوب در سال 2020

طی سال گذشته ، بهترین کاربران YouTube کمی بیش از 211 میلیون دلار درآمد کسب کرده اند. این طبق گزارش سالانه مجله فوربس است. رایان کاجی شناخته شده و به درجه یک تعلق دارد.

نفر دوم جیمی دونالدسون 22 ساله است. وی در یوتیوب به عنوان “Masterbist” شناخته می شود و سال گذشته 24 میلیون دلار از این شبکه اجتماعی اشتراک ویدیو درآمد کسب کرد. او که به تازگی به لیست ثروتمندترین افراد YouTube اضافه شده است ، با گرانترین ویدئوهایش مشهور شد. یکی از آفرینش های وی دادن تصادفی مبالغ کلان به شخصی ناشناس و ثبت وقایع قبل و بعد از وی است.

سومین گروه بزرگ در YouTube ؛ گروه “Perfect Smoke” که از انواع ورزش ها و بازی ها به عنوان موضوع اصلی در فیلم های خود استفاده می کند. اعضای این گروه سال گذشته 23 میلیون درآمد در YouTube دریافت کردند و کانال آنها بیش از 54 میلیون مشترک در این شبکه اجتماعی دارد.

در مکان چهارم – یکی از قدیمی ترین تولیدکنندگان محتوا در YouTube ؛ “موش و پیوند”. رت مک لاولین و چارلز لینکلن که از سال 2012 با تاکسی های مختلفی کار کرده اند ، نشان دادند که آنها با 20 میلیون دلار درآمد سال گذشته در یوتیوب ، حتی پس از گذشت این سالها از سلیقه بینندگان اطلاع دارند.

مارک ادوارد فیش باخ با درآمد 19 میلیون و 500 هزار دلار پنجمین فرد این لیست است. او در نقش مارک پلیر بازی می کند و درآمد کسب می کند. یکی از محبوب ترین کارهای وی در یوتیوب معرفی سری سی و یکم “گریه ترس” است.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا