اقتصادی

برخورد جدی با گرانفروشی بلیت هواپیما/ تخلفات را گزارش دهید

در پی طرح اداعاهایی درباره افزایش قیمت بلیط هواپیما، اتحادیه اروپا اعلام کرد که اگر شرکت های یا ارائه دهندگان بلیت هواپیما، قیمت پروازهای داخلی را بالاتر از سقف نرخ گذاری، افزایش دهنده، با متخلفان برخورد کرد.

به گزارش روابط عمومی، امروز اسماعیل حسین زهی -عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی- درباره افزایش قیمت بلیط هواپیما اعلام کرد: قرار بود پس از حذف محدویت مسافر در پروازها، قیمت بلیط هواپیما نیز به نرخ سابق خود بازگردد، نه تنها این اتفاق نیفتاد اما قیمت بلیت هواپیما نیز افزایش یافته است.

وی اززود: طی هیفته های اخری قیمت بلیط هواپیما تا 300 هزار تومان افزایش یافته است که به هیچ عنوان پذیرفته شده است. برای خرید این محصول جدید به چیزی بیش از پول نیاز دارید.

محمد محمدی در این باره به روابط عمومی گفت: افزایش قیمت بلیت هواپیما تا سقف نرخی اعلام شده مجاز بوده است و این امکان برای ایرلاین ها وجود دارد که به شرایط مختلف پروازهای خود را در آن قالب تعیین شده بفروشد.

وی افزود: افزایش قیمت‌های غیرقانونی که در ارزیابی‌نامه تعیین‌شده به‌طور بعدی بالاتر می‌رود، افزایش می‌یابد و در آن صورت با متخلف یا متخلفان برخورد جدی می‌شود.

سازمان نظامی کشوری اعلام کرد: در صورتی که شرکت یا سازمان هواپیمایی اقدام به افزایش غیر قانونی بلیت هواپیما در پروازهای داخلی کند، مردم می توانند در قالب سامانه تعریف شده در سایت سازمان گزارش آن را به طور کامل و مستند به ما ارائه دهند تا اقدامات را انجام دهند. لازم را انجام دهید. و مشکل گرانفروشی بلیط هواپیما با بیاینه و مصاحبه حل نمی‌شود و نیاز به گزارش دارد.

محمدی بخش تاکید کرد: اگر اشتباهی در قیمت بلیط هواپیما اتخاذ باید با ایرلاین، فروشنده بلیت یا چارتر کننده آن برخورد کند و مانند سنوات گذشته نسبت به لغو مجوز آنها تصمیم بگیرد.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا