اقتصادی

بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی دفاع و ارتباطات در کمیسیون بودجه

نایب رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس از بررسی صلاحیت وزرای دفاع و ارتباطات در جلسه امروز (دوشنبه 16 مرداد) کمیسیون بودجه خبر داد.

سید محمدرضا میرتازهالدینی در گفت وگو با روابط عمومی ، با اشاره به مشارکت وزرای دفاع ، ارتباطات و فناوری که برای جلسه بعد از ظهر امروز این کمیسیون معرفی شده اند ، اظهار داشت: و او به نگرانی های مردم پاسخ داد.

وی ادامه داد: سرتیپ آشتیانی یکی از شاهکارهای دوران دفاع مقدس ، از فرماندهان ارتش و شناخته شده و مورد اعتماد بین نیروهای مسلح است. او سیاست خود را دنبال کرد و موانع دفاعی کشور را تقویت کرد. اقتصاد مقاومتی ، برنامه ششم توسعه پنج ساله و سند پیش بینی.
میرتجا الدینی تأکید کرد که در برنامه کاری پیشنهادی وزیر دفاع ، ارتقاء عوامل تولید فناوری نیروهای دفاعی کشور و همچنین مبارزه با هواپیماهای بدون سرنشین ، پدافند هوایی و موشک ها به منظور حفظ مزیت های کشورمان پیش بینی شده است. به قابلیت ها و قابلیت های تکنولوژیکی را با چالش های جدید و همچنین برنامه های ارائه شده در زمینه فضا ، زیست شناسی و سلامت توسعه می دهد.
نماینده مردم تبریز افزود: در این جلسه نمایندگان موضوع بسیاری از شرکت های همکاری کننده با وزارت دفاع را مطرح کردند و خاطرنشان کردند که این وزارتخانه فرصت مشارکت بخش خصوصی در زمینه های مختلف را فراهم می کند. برای همه مناطق ، به ویژه برای همه شهرها و استانها ، این واحدهای تولیدی نباید فقط در برخی استانهای صنعتی متمرکز شوند و باید در مناطق بدون مالک در نظر گرفته شوند.
نمایندگان در بخشی دیگر از مقاله خود به برخی اختلافات حقوقی بین مردم و نیروهای مسلح اشاره کردند و گفتند که مردم راه طولانی در پیش دارند. این باید به خوبی کار کند تا آنها حقوق خود را از دست ندهند. به طور کلی ، اعضای کمیسیون در مورد سرتیپ آشتیانی مثبت بودند.
وی با اشاره به مشارکت وزیر پیشنهادی ارتباطات و فناوری در دومین جلسه کمیسیون برنامه ، بودجه و حساب مجلس ، گفت: عیسی زارع پور دارای مدرک دکتری و فوق دکتری در علوم کامپیوتر و مهندسی و 9 جایزه علمی و تحقیقاتی در زمینه حوزه شبکه های کامپیوتری و وزارت ارتباطات به دست آورد. همچنین ، در دوران تصدی خود به عنوان رئیس مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضائیه ، نتایج خوبی بدست آورد و بدین ترتیب تعداد بازدیدهای فردی از این اداره را تا 30 درصد کاهش داد.
سخنگوی مردم تبریز گفت: وزیر ارتباطات و فناوری در مورد چشم انداز و هدف وزارت پیشنهادی برای حداکثر استفاده از فناوری اطلاعات و ارتباطات و فضای مجازی برای دستیابی به ایران هوشمند در سطح انقلاب اسلامی صحبت کرد. افق 1404 ، از طریق باز بودن ، مبارزه با فساد ، نیاز به افزایش کارایی و انصاف شبکه ملی اطلاعات و توسعه پایدار زیرساخت های ارتباطی را در دو سال آینده نشان داد.
نایب رئیس کمیسیون برنامه ، بودجه و حساب مجلس ادامه داد: ایساپور در ادامه نشان داد همه روستاهای بالای 20 خانه دارای اینترنت پرسرعت هستند و اکنون در حال تدوین و پیاده سازی اقتصاد دیجیتال هستند. این 4 تا 10 درصد از فضا است.
میرتجا الدینی تأکید کرد که وزیر ارتباطات و فناوری گفت که سرعت بخشیدن به رشد صنعت فضایی در دستور کار او قرار گرفت ، هنگامی که دیوار بی اعتمادی بین افراد پیشنهادی و ارتباطات و فناوری و اپراتور بخش خصوصی را برداشته است. ماهواره را به اینترنت وصل کنید.
وی گفت: نمایندگان در زمینه ارتباطات و فناوری نیز س askedالات خود را مطرح کردند و در نهایت با توجه به برنامه پیشنهادی ، وزیر پیشنهادی در گام دوم انقلاب در حوزه ارتباطات م effectiveثر تلقی شد.
انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا