بررسی کامل آبمیوه گیری قرمز اسمگ نمایندگی اسمگ

معرفی آبمیوه گیری قرمز اسمگ

آبمیوه گیری قرمز اسمگ یکی از محصولات بی نظیر برند اسمگ به شمار میرود. این مدل آبمیوه گیری اسمگ، با طراحی بی نظیر و عملکردی فوق العاده یکی از بهترین آبمیوه گیری های بازار محسوب می شود. به این دستگاه آبمیوه گیری اسمگ، آبمیوه گیری مدل SJF01 نیز گفته می شود. این آبمیوه گیری ویژگیهای منحصر بفردی دارد که سبب تمایز آن از سایر آبمیوه گیرهای موجود در بازار شده است. جهت آشنایی با ویژگی ها و مشخصات این محصول بی نظیر تا انتهای مطلب با ما همراه باشید.

ویژگی های بی نظیر آبمیوه گیری اسمگ

  • یکی از ویژگیهای بی نظیر آبمیوه گیری قرمز اسمگ، دهانه آن است. در واقع سایز دهانه این آبمیوه گیری در اندازه بزرگ طراحی شده است، به همین دلیل نیازی به خرد کردن میوه های درشت قبل از آبگیری نیست. همانطور که مطلع هستید در اغلب آبمیوه گیری ها به دلیل وجود دهانه کوچک، میوه ها باید به قطعات کوچکتری تبدیل شوند تا امکان آبگیری آنها وجود داشته باشد.  
  • وجود درجه های مختلف سرعت، یکی دیگر از ویژگیهای آبمیوه گیری قرمز اسمگ است. با وجود درجه های مختلف سرعت، امکان تهیه انواع آبمیوه با غلظت های مختلف وجود دارد. به عنوان مثال سرعت کم دستگاه مناسب میوه هایی مانند: گوجه فرنگی، انگور، هندوانه و سرعت بالای آن مناسب میوه هایی مانند هویج و چغندر است.

جداشدن راحت قطعات جهت شستشو و تمیز کردن، وجود گارانتی معتبر، صدای فوق العاده کم، پایه های ضد لغزش، وجود موتور قدرتمند 800 واتی و مصرف کم انرژی از دیگر ویژگیهای دستگاه آبمیوه گیری قرمز اسمگ محسوب می شوند.

سایر ویژگیهای منحصر بفرد این مدل آبمیوه گیری

 علاوه بر ویژگیهای اشاره شده، آبمیوه گیری قرمز اسمگ دارای ویژگی هایی است که فقط در این مدل دیده می شود. در ادامه به این ویژگیها اشاره خواهیم کرد.

  • قابلیت ضد چکه بودن یکی از ویژگیهای منحصر بفرد آبمیوه گیری اسمگ است. همانطور که مطلع هستید، در بیشتر آبمیوه گیری ها یکی از مشکلات رایج، چکه آبمیوه از لوله خروجی دستگاه است. به همین منظور جهت جلوگیری از چکه باقیمانده آبمیوه دستگاه، کاربر حتما باید ظرفی را در جلوی لوله خروجی دستگاه قرار دهد. این مشکل (چکه کردن باقی مانده آبمیوه دستگاه) در آبمیوه گیری اسمگ دیده نمی شود! در واقع با وجود این قابلیت، نیازی به استفاده از ظرف جهت جلوگیری از چکه کردن باقیمانده آبمیوه و کثیف شدن سطح نیست.
  • از دیگر قابلیت های ویژه آبمیوه گیری مدل SJF01، وجود پارچ تفاله با ظرفیت بالا است. ظرفیت پارچ تفاله این دستگاه 1.6 لیتر است. با این میزان ظرفیت، نیازی به تخلیه پارچ تفاله در حین کار نیست.
  • طراحی چرخش معکوس در این دستگاه، یکی دیگر از ویژگیهای منحصر بفرد آن به شمار می رود. با وجود این طراحی کار آبگیری میوه ها به طور کامل انجام می شود.

کاربرد این محصول

این مدل آبمیوه گیری بر خلاف سایر مدلهای موجود در بازار تک کاره است. به عبارت دیگر امکان استفاده از این دستگاه به عنوان آسیاب و یا میکسر وجود ندارد، اما به دلیل داشتن موتور قدرتمند امکان آبگیری هر نوع میوه ای با این دستگاه وجود دارد.

 مزایای استفاده از آبمیوه گیری قرمز اسمگ

استفاده از آبمیوه گیری قرمز اسمگ در مقایسه با سایر آبمیوه گیری ها، مزایای زیادی دارد. جهت آشنایی بیشتر با مزایای بی نظیر این محصول در ادامه به معرفی این مزایا خواهیم پرداخت.

  • یکی از مزایای مهم استفاده از دستگاه آبمیوه گیری قرمز اسمگ، سالم بودن آبمیوه تهیه شده است. در واقع در سایر آبمیوه گیری ها سرعت بالای تیغه آبمیوه گیری، سبب گرم شدن آب میوه تهیه شده می شود. به همین دلیل آبمیوه تهیه شده، بسیاری از ویتامین های خود را در اثر گرما از دست می دهد. این امر (از بین رفتن ویتامین های آبمیوه) در آبمیوه گیری اسمگ اتفاق نمی افتد. در واقع سرعت استاندارد دستگاه آبمیوه گیری اسمگ، دمای میوه مورد نظر را کاملا حفظ می کند. این امر به دلیل وجود تکنولوژی عصاره گیری آرام در دستگاه آبمیوه گیری اسمگ است.
  • از دیگر مزایای بی نظیر دستگاه آبمیوه گیری قرمز اسمگ، وجود 4 سطح فیلتر در دستگاه است. این امر برای یک آبمیوه گیری یک مزیت بزرگ است. در واقع در بعضی از آبمیوه گیری ها به دلیل نبود فیلترهای مناسب، معمولا همراه آبمیوه مقداری تفاله وجود دارد که این امر اصلا خوشایند نیست، در صورتی که در آبمیوه گیری اسمگ با وجود 4 فیلتر یک آبمیوه کاملا خالص و بدون تفاله خواهید داشت.

مزایای خرید دستگاه آبمیوه گیری اسمگ

  • یکی از مزایای خرید دستگاه آبمیوه گیری اسمگ، کیفیت قطعات آن است. به عبارت دیگر با توجه به کیفیت و اورجینال بودن این محصول، به جرات می توان گفت که سالهای سال نیازی به خرید دستگاه آبمیوه گیری جدید نخواهید داشت. به عبارت دیگر خرید دستگاه آبمیوه گیری اسمگ، یک خرید هوشمندانه و اقتصادی محسوب می شود.
  • از دیگر مزایای خرید دستگاه آبمیوه گیری قرمز اسمگ، قیمت بسیار مناسب آن با توجه به کیفیت فوق العاده آن است.
  • برای خرید بهترین محصولات برند Smeg اسمگ له این صفحه نمایندگی اسمگ مراجعه کنید.

کیفیت جنس این دستگاه

یکی از ویژگیهای مثبت دستگاه آبمیوه گیری قرمز اسمگ، جنس آن است. در ساخت بعضی از قطعات این دستگاه از پلاستیک استفاده شده است. همین امر موجب شده که این دستگاه وزن بسیار کمی داشته باشد. لازم به ذکر است که پلاستیک استفاده شده در ساخت این دستگاه آبمیوه گیری، یک پلاستیک معمولی نیست. پلاستیک استفاده شده از جنس تریتان است. این نوع پلاستیک مقاوم ترین نوع پلاستیک در برابر ضربه است. علاوه بر این، پلاستیک استفاده شده در ساخت قطعات این آبمیوه گیری، فاقد BPA است. وجود این ماده سبب ایجاد بیماریهایی برای انسان می شود. با توجه به ویژگیهای اشاره شده به جرات می توان گفت که آبمیوه تهیه شده کاملا سالم است. لازم به ذکر است که جنس صافی های دستگاه از یک نوع استیل درجه 1 ساخته شده اند.

طراحی بدنه آبمیوه گیری قرمز اسمگ

از دیگر مشخصات آبمیوه گیری قرمز اسمگ، طراحی بی نظیر بدنه آن است. افرادی که علاقه زیادی به سبک کلاسیک و لوکس دارند، خرید این مدل آبمیوه گیری به آنها توصیه می شود. رنگ قرمز و براق این آبمیوه گیری در زیبایی دو چندان آن موثر است. ست کردن این رنگ آبمیوه گیری با سایر محصولات قرمز رنگ اسمگ، رنگ و لعاب ویژه ای به آشپزخانه شما خواهد داد.

دکمه بازگشت به بالا